Otinko turhaan nokkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
mutta maanantaina yritimme miehen kanssa että minun anoppi olisi ottanut isomman likan yökylään ( minulla oli synttärit ) ja olisimme voineet viettää rauhallisempaa iltaa kotona kun miehelläkin oli tiistaina vapaa päivä. No vastaus oli heti EI.

Se ilta meni sitten ihan pilalle ku tuo EI vastaus sai olla minulle viimeinen. Itkin sitten n. 5 tuntia ja mietin tuota Ei sanaa :ashamed:

Anoppi sanoo meille aina ei jos pyydämme hoitoapua. Mutta se tässä mua ärsyttää eniten että miehen siskon tyttö saa olla siellä hoidossa vähän väliä ja vain sen takia että tytön äiti pääsee ryyppää. Minun mielestä tytön äidillä on ihan tarpeeksi vapaa aikaa ku tyttö on isällään 2 viikkoa kuukaudessa. Mutta silti hänen täytyy laittaa lapsi hoitoon äidilleen ( anopilleni ) joka v-loppu kun lapsi on hänellä.

Miksi tai mikä meidän lapsessa on ettei sitä voi yökylään ottaa? :( Meidän tyttö ollut siellä yötä tasan kaksi kertaa elämänsä aikana. Miehen siskon tyttö on tuon verran kuukaudessa, ellei enemmänkin :kieh:

Ja se että minä jouduin sairaalaan kovan kuumeen takia tippaan niin silloinkaan eivät voineet häntä pitää kuin muutaman tunnin ja syy oli se että halusivat olla loppu illan rauhassa, mut kas kummaa ku seuraavana aamuna sinne menimme niin eikös tämä miehen siskon tyttö ollut jäänyt sinne yöksi :kieh:

Anteeksi pitkä ja sekava purkautumiseni ja kaikkea en osaa selittää ku ottaa niin päähän.. Anopille tuosta jo viestiä laitoin mutta ei vaivaudu edes vastaamaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anoppi ei tykkää teistä? Ei kai siihen sen mystisempää syytä tarvitse olla.

tai siis minusta... se on kyllä huomattu, mut ei sen tarviis meidän tytöltä olla pois :'(

Ja mie en kyllä ymmärrä mikä syy sillä on olla pitämättä siusta :kieh: |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

tai siis minusta... se on kyllä huomattu, mut ei sen tarviis meidän tytöltä olla pois :'(

Ja mie en kyllä ymmärrä mikä syy sillä on olla pitämättä siusta :kieh: |O :kieh:

koska mä sanon sille yleensä suoraan jos mua jokin pännii... sekin kun aina jaksaa mollata mua päin naamaa :( en jaksaa enää olla hiljaa..
ja tais ottaa nokkiin siitä mun viestistä :whistle:

No eihän ap:ssa mitään vikaa tarvitse ollakaan, kaikista ei vaan voi tykätä. En minäkään vietä aikaani ihmisten kanssa joista en pidä, vaikka olisivat sukulaisiakin. Täytyy vaan sopeutua siihen.

koska mä sanon sille yleensä suoraan jos mua jokin pännii... sekin kun aina jaksaa mollata mua päin naamaa :( en jaksaa enää olla hiljaa..
ja tais ottaa nokkiin siitä mun viestistä :whistle:

No hitto pitäähän sitä sanoa jos joku kaihertaa... Mä en aina pysty siihen...

Kunnes kerran kerroin mukamas ohimennen, että haen mannerheimilta sellaista isovanhempien korvikeperhettä :D.. alkoi tulla pyyntöjä,säikähti myös sitä, että jos tutut kuulevat moisesta

Entä omat vanhempasi, hoitavatko he lapsianne?

hoitaa :heart: ja nytkin pyytivät sen hoitoon yhdeksi yöksi, joten tänään sinne lähti =)

Entä tämän serkkutytön isänpuoleiset isovanhemmat?

Tyttö on siellä pari viikkoa kuussa kun on isällään

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen tilanne oli:
Kunnes kerran kerroin mukamas ohimennen, että haen mannerheimilta sellaista isovanhempien korvikeperhettä :D.. alkoi tulla pyyntöjä,säikähti myös sitä, että jos tutut kuulevat moisesta

:D no tuo anoppi säiky mitään... ei sitä kiinnosta meidän lapset yhtään :(

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen tilanne oli:

:D no tuo anoppi säiky mitään... ei sitä kiinnosta meidän lapset yhtään :(

Toisaalta jos miehesi pelkää omia vanhempiaan, niin ehkä tilanne jopa hyvä tuollaisenaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Häpeä:
se on isovanhemmille.. kokeiles ;)

täytyy ehkä kokeilla, mutta tuossa miehen kanssa maanantaina päätettiin ettei sinne mennä pitkään pitkään aikaa edes käymään... ainoastaan siinä naapurissa, missä miehen mummo asuu. Se kun tykkää meidän lapsista ihan älyttömästi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Mita mielta sun miehes on tasta? Pista miehesi keskustelemaan anoppisi kanssa.

ei se uskalla... Miehen isä yritti sen mun viestin jälkeen soittaa sille seuraavana päivänä mut eihän se uskaltanu sille edes vastata :ashamed:

Miten aikuinen ihminen voi pelata omia vanhempiaan!!! No, jos ei pysty aikuiset asoita selvittamaan puhumalla niin ehka se on parempi antaa vain olla ja niella kiukku.
Haleja sulle ja tytolle, onneksi sun vanhemmat valittaa:)

Mita mielta sun miehes on tasta? Pista miehesi keskustelemaan anoppisi kanssa.

ei se uskalla... Miehen isä yritti sen mun viestin jälkeen soittaa sille seuraavana päivänä mut eihän se uskaltanu sille edes vastata :ashamed:

Miten aikuinen ihminen voi pelata omia vanhempiaan!!! No, jos ei pysty aikuiset asoita selvittamaan puhumalla niin ehka se on parempi antaa vain olla ja niella kiukku.
Haleja sulle ja tytolle, onneksi sun vanhemmat valittaa:)

no ei se pelkää, mut ei vaan jaksa kuunnella sen äidin marmatusta. Siitä kun ei tule loppua jos sille päälle sattuu. Ja se ei ole kovin kivaa kuunneltavaa ku se ääneen pääsee..