Otin muuten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Uskaltaako Hobbarista mitään enää tilata jos laskuja lähettelevät miten sattuu eikä asiakaspalveluun pääse läpi? Jotenkin aina ennen ollut fiilis että Hobby Holl on asiallinen ja laadukas nettikauppa..
Mä oon ollu jo monta vuotta hobbarin asiakas ja aina oon ollu tyytyväinen kyseiseen puljuun.Mutta tän uudistuksen myötä ja nää jutut mitä muut tänne on kirjoitellu hobbarista kun hommat nykyään kusee yliäyräiden ei tulis mieleenkään sieltä mitään tilata. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
No minäkään en enää hobbarista mitään koskaan ikinä tilaa. Mies tilasi keväällä grillin ja laskutus oli sovittu osiin. Käsiraha piti kuitenkin tietysti maksaa kun ekaa kertaa tilattiin ja niin maksettiinkin. Sitten ei vaan laskuja kuulunu eikä sitte enää muistettukaan koko juttua.
Nyt sitten yhtäkkiä ilmesty lasku mihin oli lisätty viivästyskorko ja KOKO SUMMA ON MAKSETTAVA KORKOINEEN KERRALLA kuulemma |O |O
Mies soitti sinne ja sanoi että laskutus on sovittu osiin ja että viivästyskorko on aika epäreilu kun itse eivät ole laskuja lähettäneet.
Vastaus oli että "oisittehan itse voineet soittaa tänne päin kun ei laskuja kuulu". Mutta kun oikeesti se unohtu sitte loppujen lopuks kokonaan, eikai kaikkia laskuja edes voi muistaa :ashamed:
Ja osissa ei kuulemma enää onnistu maksaa. Eräpäivä oli tässä kuun alkupuolella ja ainakin puolet kuulemma pitäis maksaa HETI. Mies sanoi että nyt ei voida maksaa, että sitte vaihdetaan eräpäivää kuunloppuun ja maksetaan koko juttu kerralla!

Niin juu ... ja puoli tuntia kesti ennen kuin ne siellä vastas |O |O

Ootte koko kesän hyvillämielin grillanneet eikä ole tullut mieleen että grilli on maksamatta??? Miten voi olla mahdollista?

Vai ajattelitteko ennemmin niin että olette vaan hiljaa niin jos vaikka saisitte grillin käsirahan hinnalla?

Minä en käsitä sitä että ostetaan jotai velaksi ja osamaksulla ja sitten ei muisteta että semmonen on hankittu ja että se pitäis kyllä maksaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Vai mikä se nyt on?

No, otin yhteyttä kun hobby hall lähettää kummallista laskua mulle jostain astiastosta mitä mulla ei ole. Tai on, mutta sanoivat, jotta ovat lähettäneet mulle kaksi. :o
Yks mulla on.

No, siis ei niinkään siitä, vaan siitä ettei sen asiakaspalvelu vastaa... mahdotonta saada yhteyttä ja selvitellä asiaa. Jos on asiakaspalvelu niin onhan sen vastattava. Edes joskus. Olen kumminkin viikon ajana soittanut toista sataa kertaa päivässä. Valehtelematta.

Kyllähän Hobbarilla pitää olla todisteita siitä että he toimittaneet sinulle kaksi samanlaista astiapakettia! Sillon heillä täytyy olla myös kaksi allekirjoitusta pakettien hakemisesta, tilauslomakkeet täytyy olla näyttää jne.

Lähetin kirjeen kun en saanut asiakaspalvelua vastaamaan. Soitin monta kertaa ja aina vaan luuria korvaan. Soittivat mulle sieltä kolmen päivän päästä kirjeen lähettämisestä.

Yhteistyössä