Otin muuten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Vai mikä se nyt on?

No, otin yhteyttä kun hobby hall lähettää kummallista laskua mulle jostain astiastosta mitä mulla ei ole. Tai on, mutta sanoivat, jotta ovat lähettäneet mulle kaksi. :o
Yks mulla on.

No, siis ei niinkään siitä, vaan siitä ettei sen asiakaspalvelu vastaa... mahdotonta saada yhteyttä ja selvitellä asiaa. Jos on asiakaspalvelu niin onhan sen vastattava. Edes joskus. Olen kumminkin viikon ajana soittanut toista sataa kertaa päivässä. Valehtelematta.

Kesällä kun uudistivat laskutusta niin yhdet laskut tuli kahteen kertaan eri eräpäivillä, johtuu varmaan siitä.

Mutta tosiaan pitäähän niiden vastata jos kerran aikovat jatkossakaan toimia missään muodossa.

No minäkään en enää hobbarista mitään koskaan ikinä tilaa. Mies tilasi keväällä grillin ja laskutus oli sovittu osiin. Käsiraha piti kuitenkin tietysti maksaa kun ekaa kertaa tilattiin ja niin maksettiinkin. Sitten ei vaan laskuja kuulunu eikä sitte enää muistettukaan koko juttua.
Nyt sitten yhtäkkiä ilmesty lasku mihin oli lisätty viivästyskorko ja KOKO SUMMA ON MAKSETTAVA KORKOINEEN KERRALLA kuulemma |O |O
Mies soitti sinne ja sanoi että laskutus on sovittu osiin ja että viivästyskorko on aika epäreilu kun itse eivät ole laskuja lähettäneet.
Vastaus oli että "oisittehan itse voineet soittaa tänne päin kun ei laskuja kuulu". Mutta kun oikeesti se unohtu sitte loppujen lopuks kokonaan, eikai kaikkia laskuja edes voi muistaa :ashamed:
Ja osissa ei kuulemma enää onnistu maksaa. Eräpäivä oli tässä kuun alkupuolella ja ainakin puolet kuulemma pitäis maksaa HETI. Mies sanoi että nyt ei voida maksaa, että sitte vaihdetaan eräpäivää kuunloppuun ja maksetaan koko juttu kerralla!

Niin juu ... ja puoli tuntia kesti ennen kuin ne siellä vastas |O |O

Siis oikeesti olen myös joutunut TAAS ottamaan yhteyttä sinne asiakspalveluun enkä myöskään pääsesinne millään läpi!Monta päivää myös yrittänyt.Ja odotusaika todellakin on MAKSULLINEN!Ja sähköposteihin vastaaminen kestää siellä palautteessa VIIKKOJA!Että oikein pistää hymyilyttämään!!!!

eipä ne vastanneet kuluttajaneuvojallekaan,viime viikolla pisti mun puolesta faxia ym.kun en myöskään pääse as.palveluun. ja meilitse oon yrittänyt jo yli kuukausi sitten.todella ala-arvoista asiakaspalvelua.kuluttajaneuvoja sanoi mulle että ei tarvii laskua maksaa ennen kuin saan yhteyttä, ei voi perintään mennä kun tilanne tämmöinen

Juu ja mulla on kuluttaja-asiamiehelle asiaa netanttilasta.Törkeää asiakkaitten panettelua ja kun vielä tiedän olevani oikeassa tässä asiassa.Väittävät toista vaikka olen asiasta jo kertaalleen ollut sinne yhteydessä ja luulin asian olevan ok.Alaarvoista asiakaspalvelua ja huonoa palvelua.Olkaahan tarkkoja kun sieltä tilaatte :attn: :attn: loppui meidän asiakkuus sen kanssa todellakin :kieh:

mulle tuli perjantaina 2 laskua enkä ymmärrä mistä ne on koska en ole ostanu sieltä mitään osamaksulla vaan maksoin kerralla.perjantaista lähtien yrittäny soittaa ja joko linjat on niin täynnä tai sitten pitää jonottaa eikä sitä viiti tehdä kauan koska sekin maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle tuli perjantaina 2 laskua enkä ymmärrä mistä ne on koska en ole ostanu sieltä mitään osamaksulla vaan maksoin kerralla.perjantaista lähtien yrittäny soittaa ja joko linjat on niin täynnä tai sitten pitää jonottaa eikä sitä viiti tehdä kauan koska sekin maksaa

ja pti vielä laittaa että on se jännä juttu kun heti 8 aikaan on ruuhkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
No minäkään en enää hobbarista mitään koskaan ikinä tilaa. Mies tilasi keväällä grillin ja laskutus oli sovittu osiin. Käsiraha piti kuitenkin tietysti maksaa kun ekaa kertaa tilattiin ja niin maksettiinkin. Sitten ei vaan laskuja kuulunu eikä sitte enää muistettukaan koko juttua.
Nyt sitten yhtäkkiä ilmesty lasku mihin oli lisätty viivästyskorko ja KOKO SUMMA ON MAKSETTAVA KORKOINEEN KERRALLA kuulemma |O |O
Mies soitti sinne ja sanoi että laskutus on sovittu osiin ja että viivästyskorko on aika epäreilu kun itse eivät ole laskuja lähettäneet.
Vastaus oli että "oisittehan itse voineet soittaa tänne päin kun ei laskuja kuulu". Mutta kun oikeesti se unohtu sitte loppujen lopuks kokonaan, eikai kaikkia laskuja edes voi muistaa :ashamed:
Ja osissa ei kuulemma enää onnistu maksaa. Eräpäivä oli tässä kuun alkupuolella ja ainakin puolet kuulemma pitäis maksaa HETI. Mies sanoi että nyt ei voida maksaa, että sitte vaihdetaan eräpäivää kuunloppuun ja maksetaan koko juttu kerralla!

Niin juu ... ja puoli tuntia kesti ennen kuin ne siellä vastas |O |O

:o Kyllä se on myyjän ongelma hoitaa laskut ajoissa asiakkaalle, ja niiden on vaan pakko suostua laittamaan se osiin kun kerran niin on sovittu. Ja piste!

onko muille käyny niin että kun ootte saanu tilaamanne tuotteen ja lasku tulee joskus päivien päästä perästä niin siinä on eräpäivä heti?

Jep, mut sitten tuli uusi lasku jossa oli uusi eräpv ja käskettiin hävittämään edellinen väärä lasku.

Uskaltaako Hobbarista mitään enää tilata jos laskuja lähettelevät miten sattuu eikä asiakaspalveluun pääse läpi? Jotenkin aina ennen ollut fiilis että Hobby Holl on asiallinen ja laadukas nettikauppa..

Mä oon kans yrittänyt saada asiakaspalveluun yhteyttä, mutta kun ei niin ei. Yritin perua koko tilauksen kun tavarat tulee yksi kerrallaan ja jokaisesta sit oma laskunsa. Ei kehtaa jatkuvasti ajaa kymmenen kilometrin päähän hakemaan pakettia postista. Tein tilauksen jossa oli useita tuotteita ja kaikilla piti olla sama toimitus aika. Ensin tuli pyjama kahden päivän päästä tuttipullonlämmitin ja nyt tuli kaksi sisustustyynyä, osa puuttuu vielä enkä kyllä enää aio niitä edes ottaa vastaan. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Uskaltaako Hobbarista mitään enää tilata jos laskuja lähettelevät miten sattuu eikä asiakaspalveluun pääse läpi? Jotenkin aina ennen ollut fiilis että Hobby Holl on asiallinen ja laadukas nettikauppa..

tällänen kuva mullakin on hobbarista ollut.Ainakin tähän asti on tilaukset tulleet ja laskutkin ajallaan.Ei moittimista.Mutta nyt on kyllä luottamus mennyt nettifirmoihin kun on ollut paljon negatiivista palautetta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
onko muille käyny niin että kun ootte saanu tilaamanne tuotteen ja lasku tulee joskus päivien päästä perästä niin siinä on eräpäivä heti?

Jep, mut sitten tuli uusi lasku jossa oli uusi eräpv ja käskettiin hävittämään edellinen väärä lasku.

ei mulle vaan tullu uutta laskua vaan huomautus kun en heti sitä pystyny maksamaan

Yhteistyössä