Otin lopputilin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön pian

Vieras
Otin lopputilin vakitusesta työstäni, vielä ei ole tietoa saanko heti muualta töitä. Nyt räpsähtää päälle kolmen kuukauden karenssi, hetken tässä kotosalla pärjää rahattomana kyllä, mutta pakko aika pikasesti keksiä muuta. Ja heti alkoivat päiväkodissa puhumaan et miten lapsen hoitopaikka kun tilalle on tulossa lapsia (lapsi eskarilainen) en tietenkään sano irti hoitopaikkaa kun kuiteskin uutta työpaikkaa etsin.

Koko tämän vuoden olen painanu töitä kun hullu ja samalla toiminut vastaavana. nyt olin viikon lomalla, sillä aikaa oli tehty muutoksia etten toimi enää vastaavana vaan eräs toinen ja tästä asiasta ei kukaan "muistanut" kertoa minulle. Ja kukaan ei kertonut mikä minun tuleva toimenkuvani töissä on ja muutenkin esimiestaholta on ollu selkäänpuukottamista ja muutenkin ei niin reilua peliä.

Kyllä tekevälle töitä löytyy. Itse sanoin itseni maaliskuussa vakipaikasta irti täysin ilman tietoa tulevasta ja jäin saman tien lomille. Kun lomat oli pidetty, aloitin uudessa eli siis nykyisessä duunissani.

Niin että älä sen karenssin kanssa nyt märehdi, ei sitä välttämättä tule. =)

Yhteistyössä