Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

pimpom
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Mä olen yrittänyt bongata sut täällä Kalliossa liikkuessani, mutta en ole onnistunut :( . Ihmiset on loppujen lopuksi kuvissa aika eri näköisiä kuin livenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
http://irc-galleria.net/user/Idushi/picture/115358387
Sä oot kivannäkönen. Tai siis sun olemus, joka paistaa noista kuvista, on kiva.. tulee tunne että sun kans tulisin varmaan hyvin juttuun.
Kiitti! :D Mun kanssa on yleensä helppo tulla toimeen, tai ainakin minä tulen helposti toimeen ihmisten kanssa. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
 
uskomatonta mutta näköjään totta taas huoh
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Sä olet kaunis, jos nyppisit kulmakarvoja vähän? Ei siis pahalla, vaan muuten.

ET VOI OLLA TOSISSASI?

SUN kulmakarvasi on oikeesti niin oksettavat, että miten kehtaat kommentoida toisen kulmakarvoja ylipäätään?

 
pimpom
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
Todellakin kaukana kauniista.
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta mutta näköjään totta taas huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Sä olet kaunis, jos nyppisit kulmakarvoja vähän? Ei siis pahalla, vaan muuten.

ET VOI OLLA TOSISSASI?

SUN kulmakarvasi on oikeesti niin oksettavat, että miten kehtaat kommentoida toisen kulmakarvoja ylipäätään?
Tunnustaudun tähän et omani on aika kaameet nyt, mut pakko kasvattaa :) Kävin minäkin kattoo nuo terapian tarpeessa kulmat, ja minun makuun ovat kyllä aika, noh, en haluis noin ohkasia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
Todellakin kaukana kauniista.
no laitahan oma kuvasi niin nähdään miten paljon sulla on varaa arvostella toisia...
 

Yhteistyössä