Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

bravo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotain ei-uskottavaa tuossa kuvassa on. Kaunis nainen kyllä. Esim. Rukoilijasirkka on kaunis myös, mutta hänen kuvansa todellisempia (hyvin otettuja silti). Ääh, vaikea selittää... No, epäilen silti kuvan aitoutta.
voi sua, pitää päästä tollast pätemään ko on vaa kateellinen toisen upeasta ulkonäöstä.
tulihan se kateuskorttikin sieltä!
 
rm
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Mitä mä voin mun laseille? Ne oli ainoot mitkä edes vähän sopi mulle. Kulmani kasvavat noin en niille mitään voi. Paidallekaan en voi mitään. Sattui päälle. Mitä hampaista? Mitä ihminen voi saamilleen hampaille? Jos satuin puhumaan rumasti niin mitä sit. Aika monet puhuu hävettömyyksiä palstalla, mut usein ei kirjautuneena. Ei mua loukannut yhtään joidenkin sanat musta. Oisko pitänyt? Kiitos ja kumarrus.
Sinut on tunnistettu. Onko paha olla?
Olet mun sukulaisen sukulainen. :D
 
Niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja bravo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotain ei-uskottavaa tuossa kuvassa on. Kaunis nainen kyllä. Esim. Rukoilijasirkka on kaunis myös, mutta hänen kuvansa todellisempia (hyvin otettuja silti). Ääh, vaikea selittää... No, epäilen silti kuvan aitoutta.
voi sua, pitää päästä tollast pätemään ko on vaa kateellinen toisen upeasta ulkonäöstä.
tulihan se kateuskorttikin sieltä!
Näin niitä tyhmiä palstalaisia kusetetaan, kun kukaan ei halua leimautua kateelliseksi! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja americana:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
maizzu. Laita itsestäsi joku toinen kuva myös.
En muuten laita, ihan sun kiusaksi :D
no eiköhän tää kerro kaiken...pääsee nukkumaan ja voi todeta olleensa oikeassa
Jep jep. Tässä kun on viime aikoina paljastunut feikkejä, niin kas kummaa kun yhtäkkiä ilmestyy palstalle "ameriikan" tyttö maitzzu, rekkautunut 10.1.10...

Tervetuloa paikkaamaan "Blumen" jättämä aukko!...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt voi sit taas ettiä löytyykö netistä maitzzu:n kuvaa ja tarkastaa kaikki parin vuoden sisällä eläinlääkäriksi valmistuneet. =)
Terve, maitzzu! :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1593486,75#m19003889

Ikävä tuottaa pettymys mut olen vain harmaa vieras :)
Oi anteeksi, vieras, aiheettomasta epäilystä sinua kohtaan! :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Minkä ikäinen olet? Kuvasta olisin kuvitellut kakskymppiseksi =) Onko sulla lapsia?
26v. Ei ole lapsia. Tunnen useammankin miskan :D Toki en ymmärrä mitä ajat takaa.
Ok. Olet paljon nuoremman näköinen =)

Ja mä en kysynyt kenestäkään Miskasta mitään =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
En oo koskaan tänne kuvaa laittanut, mutta kun niin moni muukin uskalsi ja tää on niin hämynenkin ja kaikkee...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5624341.jpg
Olet kyllä kaunis! Ihanat silmät! lapsi myös suloinen :)
 

Yhteistyössä