V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Olen raskaana ja todennäköisesti rokotteen otan, yritän luottaa terratologiseen palveluun josta sanoivat että rokote kannattaa ottaa. Koska kuitenkin ensimmäinen kolmannes on jo ohitettu niin epämuodostumia ei heidän mukaan rokotteesta tule.
Mielummin en sairasta sikainfluenssaa jälkitauteineen joten olen kallistumassa rokotteen ottamisen puolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Olen raskaana ja todennäköisesti rokotteen otan, yritän luottaa terratologiseen palveluun josta sanoivat että rokote kannattaa ottaa. Koska kuitenkin ensimmäinen kolmannes on jo ohitettu niin epämuodostumia ei heidän mukaan rokotteesta tule.
Mielummin en sairasta sikainfluenssaa jälkitauteineen joten olen kallistumassa rokotteen ottamisen puolelle.
terratologiseen palveluun = MIKÄ? mikä ihme tuo on?
Alkuperäinen kirjoittaja sikapiikinvastustaja:Meinasin aluksi ottaa rokotteen, mutta kun otin huomioon, että rokotteen saaminen kestää itseni kohdallaa kauan, taudista vauhkotetaan turhaan, sillä vasta pari suomalaista on kuollut tautiin, kun tavalliseen kausi-influenssaankin taas kuolee satoja ihmisiä vuodessa! Ja vain 90% rokotteen saaneista saa 100% suojan tautia vastaan, eli joka kymmenes ei saa. Ja olen jo kuullut muutamia tapauksia, kun odottava äiti on otanut rokotteen ja lapsi on kuollut, tai syntynyt ennen aikojaan, muutta eihän sitä tiedä johtuuko se rokotteesta. Eihän sitä ole edes 100% tutkittu! Joten lopulta olen päätynyt siihen lopputulokseen, ettää en aio ottaa rokotetta! Mielummin sairastan sen riskillä, saaden rokotettakin paremman suojan, kuin otan rokotteen, mitä ei ole tutkittu!
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:^^ mistäs tiedät että kuolleita on vaan pari, kun niistä kuolleista ei ole enää johonkin aikaa ilmoitettu missään julkisesti? Tiedä vaikka kuolleita olis jo kuinka paljon...