Otatko miehen itsellesi vai suvullesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kysyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kysyin

Vieras
Minulla on käsitys että kumppani otetaan itselle, eikä suvulleen tai kavereilleen.
kuitenkin vaikuttaa että naiset ottavat miehekseen sellaisen jonka arvelevat olevan sukunsa tahi kavereidensa silmissä kelvollisia ja se taas johtaa siihen että osa miehistä syrjäytyy parisuhdemarkkinoilta siitä syystä että naisella ei ole luonnetta ottaa miestä koska mies olisi jollakin tapaa suvun silmissä epäkelpo.

Minulla on käsitys että kumppani otetaan itselle, eikä suvulleen tai kavereilleen.
kuitenkin vaikuttaa että naiset ottavat miehekseen sellaisen jonka arvelevat olevan sukunsa tahi kavereidensa silmissä kelvollisia ja se taas johtaa siihen että osa miehistä syrjäytyy parisuhdemarkkinoilta siitä syystä että naisella ei ole luonnetta ottaa miestä koska mies olisi jollakin tapaa suvun silmissä epäkelpo.

Sun tuttavapiirin naiset ovat sitten vähän hupsuja, ulkoaohjautuvia ja kovin miellyttämisenhaluisia? Voitko laajentaa piirejä, joissa liikut?

Hänen naisettomuutensa näyttää olevan "kaikkien muiden" syy, itsessähän ei mitään vikaa ole. :snotty:

Entäs sitten, jos hän saakin jossain vaiheessa naisen ja tulee puheeksi aiemmat suhteet tai niiden puute... Vedetäänkö se markkinateoria silloinkin esiin. Vai onkohan niin, että moiset teoriat unohtuu siinä vaiheessa, kun löytyy se oma kulta kainaloon? Itse epäilen jälkimmäistä.

Hmm...tähän ikään mennessä olen monesti todennut, että suku voi olla myös oikeassa. Ja koska mun kanssani nyt väkisinkin kuuluu tähän sukuun, ei olisi miehellekään kovin mukavaa tuntea olonsa suvun edessä epäkelvoksi. Itselleni miehen toki ottaisin, mutta pitäisi olla miehellä sen verran itsetuntoa, ettei ottaisi epäkelpoudestaan nokkiinsa.

• Tykkää
Reactions: kauris75
Itselleni tietysti, ei muu suku nai tai elä miun kumppanin kanssa. :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80
En tiedä yhtään naista tai miestä, joka olisi puolisonsa ottanut suvun hyväksynnän takia. Onko oikeasti niin vaikea uskoa, että naiset nyt eivät vaan ihan itse halua luuserimiehiä?

Yhteistyössä