Otanko vastaan tarjotun työn? Apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
En oikein viihdy nykyisessä työssäni, mutta palkkaus on melko hyvä, eli saan 6h työpäivästä kutakuinkin samanverran kuin voisin saada vaativuudeltaan vastaavanlaisessa kokopäivätyössä.

Hain aiemmin syksyllä toista työtä, jota minulle tarjottiin, mutten ottanut sitä vastaan, sillä siinä on muutaman euron pienempi tuntipalkka ja työtunteja olisi ollut vähemmin. Nyt tuosta yrityksestä tarjottiin minulle kokopäiväistä paikkaa, eli palkka tulisi olemaan suunnilleen sitä luokkaa mitä saan tällä hetkellä 6h työpäivästä. Itse työstä en tiedä, millaista se olisi verrattuna nykyiseen, mutta mahdollista tietysti olisi että se olisikin kivempaa. Mitä ihmettä teen?

Onko sinulla minkälainen perhetilanne? Jos on alle 10-vuotiaita lapsia, niin 6 tunnin vähemmän kiva työpäivä voisi olla parempi kuin täysi päivä mahdollisesti mukavammassa työssä. Jos taas ei ole lapsia, niin silloin en näkisi estettä työpaikan vaihdolle. Ehkä kuitenkin yrittäisin jututtaa uudessa paikassa työssä olevia, jotta saisin tarkempaa tietoa siitä, millainen ilmapiiri työpaikassa on.

Olenkohan ihan pönttö, jos en nyt ota sitä.. Ajattelin, että pitäisiköhän minun nyt kuitenkin sitten hakea jotain sellaista työtä, josta tietäisin heti että haluan sinne? Nyt nimittäin riskinä olisi joutua ojasta allikkoon, eli että työn viihtyvyys ei paranisikaan, ja sitä joutuisi tekemään saman rahan edestä vielä enemmän.

En oikein viihdy nykyisessä työssäni, mutta palkkaus on melko hyvä, eli saan 6h työpäivästä kutakuinkin samanverran kuin voisin saada vaativuudeltaan vastaavanlaisessa kokopäivätyössä.

Hain aiemmin syksyllä toista työtä, jota minulle tarjottiin, mutten ottanut sitä vastaan, sillä siinä on muutaman euron pienempi tuntipalkka ja työtunteja olisi ollut vähemmin. Nyt tuosta yrityksestä tarjottiin minulle kokopäiväistä paikkaa, eli palkka tulisi olemaan suunnilleen sitä luokkaa mitä saan tällä hetkellä 6h työpäivästä. Itse työstä en tiedä, millaista se olisi verrattuna nykyiseen, mutta mahdollista tietysti olisi että se olisikin kivempaa. Mitä ihmettä teen?

tiedän yhden joka ei ole nyt ihan omassa ammatissaan vaikka osaa työn ja todella hyvin. Koodari. Miks se ei saa töitä koodaus puolelta? Se osaa koodata mutta ei opettaa.

Yhteistyössä