Otanko vai en *turhaa kissa-asiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis niin ihanaa kisunpentua käytiin eilen katsomassa, että ette uskokaan :) Ihastuin siihen heti! Reipas pieni ihanuus, syntynyt pari viikkoa sitten.

Kotia hän olisi vailla ja nyt onkin mietinnässä muuttaisiko hän meille.
Kissoja mulla on aina ollut, tälläkin hetkellä on tuommoinen hiukan jo iällä oleva kollinroikale. Kollilta jouduttiin keväällä lopettamaan pitkäaikainen kissakaveri, ja siitä asti tuo on ollut ihan nuopea. Makaa ja syö, muuta ei viitsi. Että jospa tuo kollikin sais elämänilonsa takaisin uuden kaverin myötä.. Ennen oli niin täynnä virtaa, että nyt oikein harmittaa katsella kun toinen vaan masistelee :(

Tästä asiasta pitää kyllä vielä pitää hallituksen kokous (kysyä miehen mielipide :D ).. Mutta mun vastuulla kissat olis. Niinkuin tähänkin asti.

Niin mielelläni meille ottaisin toisen kissan :heart:

Meillä on kanssa ollut aina kaksi kissaa. Kun yksi kissamme kuoli, niin toinen menetti ruokahalunsa, ja etsi kaveria n.pari viikkoa, otettiin sille kaveri,pentu. Mutta taitaa olla meidän herra jo liian vanha, kun pentu yritti "haastaa" leikkiin tms. niin meidän vanhus vaan sähisi ja murisi, oli silloin 8.v.

Juu, tiedän että luovutusikä on 12viikkoa. Sen puolesta hyvinkin siis aikaa miettiä päätöstä. Jos pentu ei meille tule niin jää emonsa luo.

Oli se vaan niin ihana :heart: Ja varmasti toi kollikin ottais sen siipiensä suojaan, se on semmonen pehmo :D

en näe syitä olla ottamatta :)

Nyt kun olet näin ajoissa liikkellä, tee ehdottomasti hyvä teko ja ala jo hiljalleen tutustuttamaan niitä toisiinsa hajun kautta! Viet siis pennun kotiin jonkun rätin missä haisee tuo kolli, ja kollille tuot pennun hajua kotiin.

Kun tuot sen haisevan rätin :D kotiisi, niin älä tyrkkää sitä kissan nenän eteen, vaan jätä lattialle ja anna kollin itsekseen löytää ja nuuskia sitä.

Hyvää jatkoa :)

Tuo meidän kolli on 8vuotias. Mulla oli tässä kesällä siskon kisut hoidossa pariin otteeseen ja ensimurinoiden jälkeen tulivat hyvin toimeen keskenään, kollikin jaksoi leikkiä ja yhdessä kasassa nukkuivat :)

Sylittelin eilen sitä pentua ja kyllä tuo oma kissa kovasti haisteli mun vaatteita sen jälkeen. Uskon kyllä että toimeen tulisivat =)

Yhteistyössä