A
Apua!!
Vieras
Aika selkeä juttu,olen tullut huijatuksi ja todisteet on hyvät poliisin mielestä .Todisteet tosin ovat poliisin hallussa...Rikosilmoitus tehty,ja on lähtenyt jo eteenpäin. Eli ensin yritettiin sopia poliisin avustuksella,maksuaika tosiaan sovittiin mutta maksu ei tullut.
Ei vastaa poliisin soittoihin enää.
Otanko asianajajan,että saan rahani nopeammin pois? Onko sillä väliä,että sekä minä että huijari,olemme yrittäjiä?
Jos huijari vaikka todetaan varattomaksi tms,maksanko minä oikeuskulut?
Ei ollut polisin kanssa tästä mitään puhetta,minut kuulusteltiin eilen asian tiimoilta ja kaikki siltä osin kunnossa.
En uskalla ottaa MITÄÄN riskiä enää,talous heilahti ja lujaa tämän asian takia jo! Tiedän aina viikoksi kerrallaan mitä syödään,eikä mitään ylimääräisät ole varaa ostaa.
Tähän päälle vielä asianajajan lasku niin ei onnistu kyllä...
Aikoinaan laitoin perintätoimistolle toimenkiannon,mainostivat että kulut peritään velalliselta,itselle ei tule kuluja.
Loppujen lopuksi kuluja tulikin myös itselle,tosin alle 50 e joten en nostanut meteliä...
Ei vastaa poliisin soittoihin enää.
Otanko asianajajan,että saan rahani nopeammin pois? Onko sillä väliä,että sekä minä että huijari,olemme yrittäjiä?
Jos huijari vaikka todetaan varattomaksi tms,maksanko minä oikeuskulut?
Ei ollut polisin kanssa tästä mitään puhetta,minut kuulusteltiin eilen asian tiimoilta ja kaikki siltä osin kunnossa.
En uskalla ottaa MITÄÄN riskiä enää,talous heilahti ja lujaa tämän asian takia jo! Tiedän aina viikoksi kerrallaan mitä syödään,eikä mitään ylimääräisät ole varaa ostaa.
Tähän päälle vielä asianajajan lasku niin ei onnistu kyllä...
Aikoinaan laitoin perintätoimistolle toimenkiannon,mainostivat että kulut peritään velalliselta,itselle ei tule kuluja.
Loppujen lopuksi kuluja tulikin myös itselle,tosin alle 50 e joten en nostanut meteliä...