Kiristää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Jos kiristää oikein kovasti, niin lähtisin minäkin
Sanot miehelle että on sun vuoro ja menet hetkeksi viettämään omaa aikaa
Kauppaan ostaan suklaata, kilotolokulla vaikka. Pyörin Jumbossa ja syön ne samalla :saint: Lähe peesiin, joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Mihin sä meet? Mä tuun mukaan :saint:
Paitsi et mies kotiutuu joskus :headwall:
no voihan. Eikä meillä oo tästä jumboonkaan pitkä matka.Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kauppaan ostaan suklaata, kilotolokulla vaikka. Pyörin Jumbossa ja syön ne samalla :saint: Lähe peesiin, joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Mihin sä meet? Mä tuun mukaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:no voihan. Eikä meillä oo tästä jumboonkaan pitkä matka.Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Kauppaan ostaan suklaata, kilotolokulla vaikka. Pyörin Jumbossa ja syön ne samalla :saint: Lähe peesiin, joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Mihin sä meet? Mä tuun mukaan :saint:
Ja ihmeessä voin lähteä. Kyllä noita hermoja menee täälläkin välillä niin et ootan kengät jalassa miestä kotia Yleensä suuntaan selloon ku on tos lähempänä...
älä muuta sanoAlkuperäinen kirjoittaja M:Omia geenejä on välillä vaikea kestää.