Ota tosta miehestä nyt sit selvää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luupää

Vieras
Oon yrittäny tivata siltä että aikooko osallistua tulevan lapsen tvaroiden ostoon kun aikaa on enää kakskuukautta ja merkkejä olis että tulee jo aikasemmin ulos. Mies ei usko että lapsi on hänen mutta ei silti suostu vastaamaan suoraan kun kysyn että haluaako anta rahaa että saan ostettua hoitopöydän ja vaunut. Itse olen kotona vielä esikoisen kanssa niin mulla ei moisia rahoja ole...

Ilmeisesti ette asu yhdessä? Ja mies on vastuullinen maksamaan elareita vasta kun isyys on vahvistettu. ja varsinkin silloin, jos ei ole varma isyydestään. Miksei muuten ole varma?

Alkuperäinen kirjoittaja luupää:
Oon yrittäny tivata siltä että aikooko osallistua tulevan lapsen tvaroiden ostoon kun aikaa on enää kakskuukautta ja merkkejä olis että tulee jo aikasemmin ulos. Mies ei usko että lapsi on hänen mutta ei silti suostu vastaamaan suoraan kun kysyn että haluaako anta rahaa että saan ostettua hoitopöydän ja vaunut. Itse olen kotona vielä esikoisen kanssa niin mulla ei moisia rahoja ole...

Sossu maksaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja luupää:

Eikö sulla esikon tavaroita enää?

Asutaan yhdessä ja esikoiselta on tavaroita juu mutta hoitopöytä on rikki (käytettynä ostin ) ja tuplarattaat tarvitsen. Ja miehellä on ollu aikaa miettiä asiaa kauan ja lapsi kyllä on miehen mutta ei se oikeen ota sitä uskoakseen...

Hoitopöytä ei ole pakollinen (vaikka mulla ihan susi selkä niin tulee silti vaihdettua usein vaippa sängyn päällä) ja vastasyntynyt ei tee rattailla mitään jos hankit kantoliinan. Oma ensimmäinen kantoliinani aikoinaan oli lakana ja kyllä sillä kantoi joten eipä sekään maksa mitään kun kaapissanne sellainenkin varnasti on.

Mun selän takia meillä on hoitopäytä pakollinen.. selkä antaa todella helposti periksi ei tartte edes paljoo väärin nostaa ni jo huudetaan kuolemaa lattialla ku selkä anto periksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mun selän takia meillä on hoitopäytä pakollinen.. selkä antaa todella helposti periksi ei tartte edes paljoo väärin nostaa ni jo huudetaan kuolemaa lattialla ku selkä anto periksi.

Mikä sun selässä on vikana?

Meinaan että mulla 3 selkäsairautta jotka eivät ole oireettomia vaan oikeasti vauvaavat. Siltikin pystyn vaipan sängyllä vaihtamaan. Mulla on kertaalleen alaraajat halvaantuneet ja lukuisia kertoja amppari on mut sairaalaan selän vuoksi kuskannut kun olen tipahtanut enkä siis enää lattialta noussut.

Mutta jos nyt näet sen hoitotason ihan pakottavana niin voit kyllä hankkia jonkun pehmusteen, jonka lasket vaikka keittiön työtasolle (saman korkuinen kuin soitopöytä) ja vaipattaa vauvan siinä. Edelleen olen sitä mieltä että jos rahaa ei IHAN OIKEASTI OLE niin kyllä moni muu asia menee sen hoitopöydän edelle vaikka miten olisi huono selkä.

Mutta ihan kukin taplaa tyylillään, ei siinä mitään.

no sanoppa sille että yyhoona saisit enemmän rahaa millä ostaa että siinä kun päättää tai sä teet sen päätöksen. :whistle: :laugh: no joo...en ymmärrä vaan tota "sun ja mun rahat"..kun se ei selvästi näytä tässä tapauksessa toimivan. :headwall:

Yhteistyössä