Ring! ""Sssskosta päivää. Toin tilaamanne kalusteet."" ""Mitää, en minä.."" ""No niin, anteeksi, saanko pyytää, siirrrtykää edestä, niin tuon tämän paketin peremmälle."" ""Mutta, en minä.."" ""Juu, juu, mulla on hieman kiire, seuraavat asiakkaat odottavat."" ""No, ei kai siinä sitten mitään, sisään vaan, mutta... "" ""Jaa, jos minä lasken tämän paketin tähän olohuoneen lattialle, niin saatte sen siitä kätevästi purettua"" ""Ei, tää on nyt tosi outoa, mikä juttu tää oikein on?"" ""Onko talossa mahdollisesti kermaa?""
""Siis mitää?"" ""Kermaa, kunnon kermaa, vispi- tai kuohukermaa mahdollisesti, oikein kunnon kermaa, ei mitään kevythössötystä?"" ""Tuota, onkohan tää nyt oikein..."" ""On on, neiti, oikein on hyvä. Neitihän sinä, tai te siis olette? Niin, piti sanomani, että, siis kermahan kruunaa makunautinnon. Käytättekö muuten kermaa noin niin kuin ylipäätänsä ruuanlaitossa?"" ""Ei jumankekka, nyt tää on menee liian pitkälle. Mikä ihmeen häirikkö, eiii, nyt mä soitan kyllä.... Mitäs muuten olette mieltä ulkonäöstäni? Salskea tapaus vai kuinka Tällainen sutjakka supliikimies, jaa, jaa, sellaista.... no, ei mutta mitäs me nyt tässä joutavia höpötetään. Avataanpas tuo paketti niin päästään hommiin. Hommiin? Mihin ihmeen hommiin? Rentoutumaan, rentoutumaan, tralalalaa... Regiina Rentooo... Oli se muuten hyvä sanoittaja se Junnu Vainio, tralalallaaa...Kotkan poikii ilman siipiii.. nii-in.. Junnulla taitaa kyllä olla itellä jo siivet selässä. (Huokaus) No se siitä. Kuulkaahan nyt, siis mikää. ihmeen.... ja mikä ihmeen hökötys tuo on? Pöytä, pöytä, neitiseni, pöytä. Huippukvaliteteettia.. parhaisiin hetkiin... salpa tosta kiinni vielä ja valmiis. Miltäs näyttää? Eikös tuo ole... On, on se. Siis, mutta, nyt mä en kyllä tajuu... Tehdäänpäs neitiseni nyt sillalailla, että, äääh, minä nostan... ooh, teidät... kevythän te olette kuin...nooiin, siihen istumaan...... Jatkuu seur num. illalla