Ota kolmas piikki, ota neljäs piikki. Ota, ota, ota. Luuletko että kroppasi kestää? Covid se vaan tarttuu ja tarttuu piikitettyihin!

  • Viestiketjun aloittaja Varokaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ettekö jo usko että kyse on massiivisesta kokeesta? Jokainen satsi tuotetaan tietkokoneella, hieman eri koodi ja "printataan" valmiiksi. Erätunnisteen avulla haittavaikutukset voidaan yhdistää satsiin ja sitä voidaan käyttää sitten uuden version luontiin.
 
vierailija
vierailija
Ei kun rokotteessa on eläinperäistä liivatetta, lipeää ja elohopeaa. Haloo! Nyt jotain älyllistä toimintaa peliin.
Tutkimus: Rokotteiden elohopealla yhteys mm. autismiin ja sydänhäiriöihin

Huhtikuussa Yhdysvalloissa julkaistun tutkimuksen mukaan rokotteissa käytetty elohopea on yhteydessä yli kaksinkertaistuneeseen autismiriskiin. Puheen häiriöitä todettiin rokotteista enemmän elohopeaa saaneilla peräti yli kymmenkertaisesti verrattuna niihin jotka saivat useasta rokoteannoksesta yhteensä pienemmän määrän tiomersaali-nimistä säilyteaineena käytettävää elohopeayhdistettä. Tutkimuksessa verrattiin elohopeaa sisältäviä hinkuyskää, kurkkumätää ja jäykkäkouristusta torjumaan tarkoitettuja rokotteita, joista osa sisälsi elohopeaa ja osa ei. Tutkijat kertovat tuottaneensa ensimmäisen epidemologisen todisteen, joka näyttää suoran yhteyden elohopeaa sisältävien lapsuuden rokotteiden ja hermostonkehityksellisten häiriöiden välillä. Lisäksi tiomersaali oli yhteydessä sydänhäiriöihin. Tulokset tukevat aiempia vuoden 2000 Yhdysvaltain tartuntatautiviraston tutkimuksen tuloksia, joissa myös ilmeni kohonnut autismiriski. Tuloksia tukee myös aiempi runsas tutkimus elohopean haitoista.

Suomessa elohopeaa on lastenneuvolassa 3-5 kk ikäisille ja noin kaksivuotiaille tarjotussa DTwP- tai PDT-lyhenteillä tunnetussa rokotteessa. Useimmat vanhemmat haluavat lapsilleen tämän rokotteen saadakseen suojan hinkuyskää, kurkkumätää ja jäykkäkouristusta vastaan. Maksuttoman elohopeaa sisältävän rokotteen sijasta vanhemmilla on mahdollisuus valita lapselleen elohopeaton DTaP-rokote, joka on todettu tutkimuksissa vähempihaittaiseksi kuin elohopeaa sisältävä rokote. Suojan taso on tutkimusten mukaan samaa luokkaa. Elohopeattoman rokotteen lapselleen haluava joutuu yleensä maksamaan rokotteen itse ja viemään sen apteekista neuvolaan pistettäväksi.
 
vierailija
Herran tähden täällä on joku, joka tarttuu sarkasmiin ihan tosissaan. Hänen kannattaisi pyrkiä opiskelemaan terveystieteitä ja sitten sitä kautta vaikuttamaan. Taitaa päivät kulua tutkien kaikkea mahdollista ja mahdotonta, joka voi olla vaarallista syötynä, hengitettynä, juotuna, lääkkeenä jne.
 
vierailija
Herran tähden täällä on joku, joka tarttuu sarkasmiin ihan tosissaan. Hänen kannattaisi pyrkiä opiskelemaan terveystieteitä ja sitten sitä kautta vaikuttamaan. Taitaa päivät kulua tutkien kaikkea mahdollista ja mahdotonta, joka voi olla vaarallista syötynä, hengitettynä, juotuna, lääkkeenä jne.
Näinpä juuri. Huvittaa nämä "nettiasiantuntijat".
 
Otatko riskin?
KOPIOITU;;;;;TÄMÄN JULKAISEMISTA YRITETÄÄN ESTÄÄ epätoivon vimmalla, faktanväärentäjien toimesta.

”N.N.” (Facebookissa esiintyy omalla nimellään)
16. kesäkuuta ·

27.4. istuin Iso Omenan rokotepisteelle odottamaan vuoroani.
Mua ahdisti suunnattomasti, koska ennen sitä hetkeä olin pyöritellyt päässäni kaikki eri skenaariot läpi. Mitä hyötyä tästä on, mitä haittaa? Kehtaanko myöntää kavereille, että en haluaisi tätä, petänkö yhteiskunnan, jos jätän ottamatta? Entä mitä mä selitän lapsille, että äiti kävi piikillä, mutta please, älkää te vaan menkö?
Intuitio huusi täysillä, että älä ota.

Kun mua nimellä kutsuttiin, istuin kuitenkin kiltisti tuolille ja annoin hoitajan ruiskuttaa täysin tuntematonta ainetta mun käteen.
Voi että, miten vihainen mä olen nyt itselleni!

Sain Pfizerin piikin siis tiistaina. Parin tunnin kuluttua mulle tuli karmea päänsärky ja väsymys. Ei muuta. Ke ja to olin kuumeessa. Perjantai oli vappuaatto ja olin ihan ok-kunnossa ja ehdin riemuitsemaan, että pääsinpäs aika vähällä. Samalla haihtui taas kaikki huolet mahdollisista vakavammista haitoista.
Tuli lauantai ja heräsin selkäkipuun, joka kuitenkin helpottui buranalla. Päivät vaihtui ja selkä oli joka aamu kipeämpi. Keskiviikkona en enää pystynyt kävelemään, ainoastaan konttaamaan, koska kipu oli niin järjetön.

Perjantaina menin Jorvin päivystykseen ja mut vietiin Töölöön, että pääsisin lannerangan magneettikuvaan.
Siitä nähtiin, että mitään rakenteellista selitystä ei kivulle ollut.
Tiistaina päädyin takaisin Jorviin. Jorvissa olin neurologisella osastolla ja joka päivä kysyin, mitä vaivaa multa hoidetaan. Vastaus oli aina sama, kipuja.

Seuraavan viikon perjantaina kuulin, että mut siirretään Espoon sairaalan ortopediselle osastolle. Ihmettelin sitä aamun lääkärinkierrolla ääneen, että miksi sinne, kun mulla on neurologinen vaiva? En saanut selitystä. Näin myöhemmin lääkärin lähetteen ja siinä luki, että lähetetään potilas kivunhoitoon ja kuntoutukseen.
Espoon sairaalassa kysyin samoin joka päivä, että mitä vaivaa musta hoidetaan ja vastaus oli tuttu, kipuja. Mun refleksit vasemmassa jalassa ei toimi kunnolla ja kävely onnistui koko sairaalassaolon aikana ainoastaan Eva-kävelypöydän avulla. En voinut kivun vuoksi varata lainkaan painoa vasemmalle jalalle ja kipu oli todella sietämätöntä. Alusta asti mua on lääkitty opiaateilla, hermosärkylääkkeellä ja kipukynnystä nostavilla lääkkeillä ja tietysti burana ja panadol on mennyt siinä mukana.

Kauhea määrä pillereitä, ilman mitään selitystä siihen, mistä kipu johtuu. Moneen viikkoon mulle ei tehty mitään tutkimuksia, mutta ottivat ne sentään perusverenkuvan muutaman kerran.
Viime viikon torstaina lähdin kotiin, koska mulle tuli siellä sairaalassa todella turvaton olo. Hoitaja kehotti mua kuitenkin tekemään haittailmoituksen Fimeaan ja sen teinkin.

Kaikille niille, jotka kuvittelee, että jengi tekee niitä sinne ihan vaan koska pystyy ja haluaa väärentää tilastoja, voin sanoa, että pitäisi omata jotain super-taitoja, että se onnistuisi. Sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla, sun pitää kertoa koska ja missä olet saanut rokotteen ja käytännössä koko sairaushistoria. Mitä lääkkeitä syöt ja kuinka paljon ym. Mulla sen tekemiseen meni lähes 1,5 tuntia.
Olen menossa perjantaina uudestaan hermoratatutkimukseen, koska ensimmäinen tehtiin liian aikaisin, eikä siitä pystynyt näkemään kuin vanhat vauriot, joita mulla ei ollut. Mitään kasvaimia, tapaturmaa, tai muutakaan selittävää ei ole löytynyt, joten mulle ainoa looginen selitys on, että tämä johtuu rokotteesta. Lisäksi mun syke on makuultaankin vähintään 90-120 ja pystyyn noustessa 130-180. Armoton päänsärky vaivaa päivittäin, en muista mitään ja pää on ihan sumuinen.
Eilen illalla mulle iski kauhea kuolemanpelko. Sydän hakkasi, mulla oli kauheat rytmihäiriöt ja luulin kuolevani. Ajattelin, että jos en olisi sitä piikkiä mennyt ottamaan, en olisi nyt tässä tilanteessa.
Mulla, eikä sen enempää muillakaan, ole mitään hajua, mitä se rokote meille tekee. KUKAAN EI TIEDÄ!

Se on kokeellinen ja saanut vääristetyistä syistä väliaikaisen myyntiluvan.
Kehottaisin teitä kaikkia käyttämään edes yhden päivän tämän rokoteasian ja ylipäätään koko taudin todellisen tilanteen selvittämiseen.

ÄLÄ OLE KUTEN MINÄ. Usko omaa intuitiotasi, äläkä tee painostuksen vuoksi päätöksiä. Kyse on sun elämästä ja sulla on täysi oikeus kieltäytyä rokotteesta.

SUOJELE KAIKIN KEINOIN SUN LAPSIA TÄLTÄ, ÄLÄKÄ ANNA KENENKÄÄN USKOTELLA, ETTÄ HE TARVITSISIVAT PIIKIN!

Nyt on viimeistään aika avata silmät ja hypätä pois sieltä aitauksesta. Heitä maskit pois ja vedä keuhkot täyteen ilmaa. Ainakaan minun uusi normaalini ei tapahdu maski naamalla.

Kaikki ne, joilla tämä on jo tiedossa, käyttäkää ääntänne ja kanavianne asian julkisaattamiseksi. Nyt on viimeiset hetket toimia!

JA AIVAN ERITYISESTI TE JULKISUUDEN HENKILÖT, JOIDEN ÄÄNTÄ TODELLA KUULLAAN, HUUTAKAA AIVAN VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ!!!

Jos mä tähän kuolen, teen tässä selväksi, että mulla ei ole mitään sellaista pohjasairautta, mikä mun hengen voisi viedä. Jos joku muuta väittää, niin älkää uskoko.

Mut varmasti bannataan tämän takia, mutta jospa edes muutamat ehtisivät tämän näkemään, vaikka käytin sanoja rokote, korona, piikki ym. Jos näin tapahtuu, pitäisi senkin jo puhua asian puolesta.
JAKAKAA JAKAKAA JAKAKAA JAKAKAA
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33854154"]
Heh, Tieto kolmannesta kierroksesta Israelissa alkaen ensin 65 vuotiaille on peräisin tämän aamun suomalaisesta TV-uutisesta

Ja yllä oleviin kommentteihin liittyen, Hanna valehtelee törkeällä tavalla. Seuratkaa uutisia!
[/QUOTE]
Ei valehtele vaan hoitaa virkaansa.
 
vierailija
Valtava määrä? No ei. Eikä sairastuminen ole mikään mittari, vaan se mitä siitä sairaudesta seuraa. Rokotetut eivät saa vakavaa tautia silloin jos taudin saavat.

VALEHTELE VÄHEMMÄN

luepoa tää


 

Yhteistyössä