vieras
Minkä takia minulta oli veloitettu 7 euroa palvelumaksuja,kun se aina ennen on ollut 3,50 euroa?
Onko muilla mennyt enemmän kuin ennen?
Onko muilla mennyt enemmän kuin ennen?
MInullakin meni taas 3,50e jostain palvelusta tammikuulta. Yhden asioinnin olen tehnyt tuona aikana, ja olen tilannut uuden avainlukulistan netin kautta. Sekö se maksaa, 2.5e käyttömaksu, ja onko avainlukulistan hinta 1 euro?? jatkuvasti veloitetaan palvelumaksuja jotka vain nousee, mutta mitään selitystä näille maksuille ei ole, esim. tiliasioinnin palvelumaksu, mikä asiointi?Alkuperäinen kirjoittaja :):näkeehän sen sieltä omista viesteistä mitä ovat veloittaneet
Korjaus, siis en ole muuta asioinut kuin tuon avainlukulistan tilauksen tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja onko pakko syntyä pankkiin?:MInullakin meni taas 3,50e jostain palvelusta tammikuulta. Yhden asioinnin olen tehnyt tuona aikana, ja olen tilannut uuden avainlukulistan netin kautta. Sekö se maksaa, 2.5e käyttömaksu, ja onko avainlukulistan hinta 1 euro?? jatkuvasti veloitetaan palvelumaksuja jotka vain nousee, mutta mitään selitystä näille maksuille ei ole, esim. tiliasioinnin palvelumaksu, mikä asiointi?Alkuperäinen kirjoittaja :):näkeehän sen sieltä omista viesteistä mitä ovat veloittaneet
Osuuspankki on ihan ok pankki, mutta en enää luota ainakaan paikallisen maksuihin, epäilen turhien maksujen avulla kavaltamista. Euro per asiakas ylimääräistä, siinä tulee äkkiä tonni kasaan.
Kirjaudu pankkiin, siellä on eriteltynä, mistä veloittavat sinulta. Onko joku kortti käytössä, niissäkin on kuukausimaksu.Alkuperäinen kirjoittaja ++:Korjaus, siis en ole muuta asioinut kuin tuon avainlukulistan tilauksen tehnyt.