Osuipa sitten huijarihuutaja minunkin kohdalle...

  • Viestiketjun aloittaja Hmmm
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm
Huuto.netissä siis. Henkilö voitti huudon, mutta ei vastaa yhteydenottoihini yhtään mitenkään. Ihan oikean näköinen nimi ja osoite kuitenkin tupsahti sähköpostiini automaattisesti huuto.netin toimesta. Henkilön antama puhelinnumero on salainen tai prepaid. Lysti homma. Ottaa ihan pikkasen aivoon, kun huutajia oli kaikkiaan 9 kappaletta. Miten te immeiset olette tehneet tällaisessa tapauksessa? Kauanko pitää/kannattaa odottaa? Mä en voi käsittää miten joku siellä huutelee, jos ei ole aikomustakaan lunastaa ostostaan. Olis kyllä pari valittua sanaa sanottavana moiselle tyypille. Jatkossa asetan kyllä siihen sen rajan, että hyväksyn vain tietyn pistemäärän ylittävät huutajat. Harmittaa vaan, kun itsellänikin aloittelevana huuto.netin käyttäjänä on vain kaksi palautetta (positiivisiä), niin jos sitten aloittelevat käyttäjät putoaa pois... Mutta kyllä ärsyttää.
 
Otat yhteyttä yksityisviestillä muihin huutajiin. Odotella kyllä kannattaa viikonpäivät: voi olla ihan todellinenkin syy, niinkuin kerran mun ostaja oli joutunut synnyttämään =) . tietysti jos henkilöllä on paljon negoja, voi alkaa jo jotain ounastella.
 
sanoppa muuta, toi on tosi inhottavaa. Itse olen odottanut kohta kuukauden. Aina lupaa ja lupaa, välillä ei edes vastannut ja ne selityksetkin tuntuu aina niiiin keksityiltä. Nyt sit pari päivää sitten lupas että 30. päivä maksaa. Saas nähdä. Ja jos ei huomenna näy niin en enää usko mitään!!!
 
Kaikki eivät ole 24/7 tietokoneella
Milloin kohde on sitten sulkeutunut? meinaan kannattaa ainakin viikko odottaa ennen kuin alkaa hätäilemään ja syyttelemään huijariksi.
 
moi
Katso huviksesi Huutiksen haku ja sieltä yksityiskohtainen haku. Laita tuon henkilön tunnus siihen tarjouksen tekijän tunnus -kohtaan, ja katso sitten avoimet ja suljetut. Jos on huudellut ihan älyttömästi, niin herää epäilys, onko tyyppi ihan tosissaan.
Muuten kannattaa odottaa vaikka viikon verran ainakin, toisinaan ihan reilu ostajakin jostain syystä viivästyy yhteydenotossaan.
 
mulla kerran hupihuutaja.
ite oottelen viikon yhteydenottoa ja maksua! jos on aikaa huutiksessa olla niin kyllä siinä ehtii sähköpostinkin lukemaan. kysele maksun perään uudestaan ja jos ei viikkoon kahteen kuulu mitään niin anna nega palaute!
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, on negoja. Ei yhtään positiivista palautetta. Eli pahalta näyttää. Toivottavasti ko. henkilö saa pian käyttökiellon.
Sitten näyttää aika huonolta. Kummallisia tyyppejä.. laita seuraavaksi eniten tarjonneelle yksityisviesti (jos mahd) tai uudelleenmyyntiin vaan..
 
Mä juuri tuskailin tämmöisen hupihuutajan kanssa. Nyt näyttää olevan hänen MOLEMMAT nikkinsä suljetut. Ja negapalautetta ihan yllin kyllin. Sama tyyppi huusi multa useamman kohteen, mutta kaupoista ei vaan tullut mitään. Kyseinen huutaja kun ei edes ymmärtänyt kirjoitettuja sähköposteja saati osannut laskea yhteen huutojen + postikulujen hintoja :eek:
Surullista että niin aivottomat ihmiset saavat suomessa lisääntyä :ashamed:
 
mm
Minä laitan ihan huuto-ilmoitukseen, että viikon sisällä yhteydenotto. Jos tätä ei tapahdu, niin tuote menee myyntiin heti. Mulla kun sattumalta vielä menee saman tien ne mun tilitiedot ym, niin ei ole mitään selittelyjä. Ja tuotetta huutaessa tietää, että yhteys on otettava. Enkä kyllä ite mitä tahansa selitystä hyväksy, eikä näitä ole tullut. Jos se ite myynti-ilmoitus on jämpti, niin asiakkaatkin yleensä on ehkä vähän jämptimpiä.

 
?
Sähköpostissa voi kanssa olla häikkää. Viikon sisällä jo toinen kerta kun sähköpostiviestini eivät ole menneet perille myyjälle. Onneksi myyjät pääsivät lähettämään viestejä minulle,
en ymmärrä.
 

Yhteistyössä