Ostoslistaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 22:20 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 22:13 Mspitz kirjoitti:
Onko sulla jo swiffer-pölyhuisku? :D
Ei....? :whistle:
No sehän se on näppärä peli, itse tykkään kovasti. Tulee pölyjä pyyhittyä ihan ilokseen ja paljon useammin kuin rätin kanssa. Sitä suosittelevat myös Sillä siisti -ohjelmassa, joskin minä hankin sen ihan omasta aloitteesta ennenkuin näin sitä ohjelmaa. Se tuli swiffer-mopin kylkiäisenä kun sorruin siihen mainoksen uhrina. Ihan kätsy se moppi on, varsinkin portaita pyyhkiessä, mutta enemmän olen huiskinut pölyhuiskun kanssa. Tosin niihin molempiin tulee niitä kertakäyttöliinoja tai -päitä, joten järin ekologista touhua tämä tämmöinen ei liene.

Mulla ois myös toi EPA ja tänään sain listalleni lisättyä PATAPUM-kantorepun. En ollut aikaisemmin kuullutkaan, mutta joku kehui sitä tuolla matkailu-osiossa. =)
Ai juu ja palstaa lukiessani olen törmännyt ajatukseen sinkin puutteesta ja alkanut miettiä, että ovuloinkohan ollenkaan ja pitäisikö jo vierottaa poika yötissistä jne.
Puhumattakaan siitä, että voikohan vauvan nyt laittaa ulos nukkumaan tai miksi teen makaronilaatikon aina samalla tavalla, vaikka variaatioita on monia..
Voi, lista olisi loputon. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 13:22 pölyhuiskusta myös kirjoitti:
Siis että eikö se pölistä sitä pölyä vaan taas ilmoille, vai tarttuuko se pöly oikeesti siihen huiskuun?
Tarttuu! Sehän siinä onkin. Mulla on ollut aikaisemmin niitä sellaisia "muovikarvoista" tehtyjä huiskuja mitkä vain levittää pölyä tai siirtää sitä paikasta toiseen. Tämä ihmevempain tosiaan kerää pölyn itseensä. Telkkarin lasinkin saa sillä pyyhkäisemällä pölyttömäksi (ei kuitenkaan irrota pieniä sormenjälkiä :D ) kun esim kuiva rättikin jättää pölyraidan siihen mihin pyyhkäisy päättyy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 13:21 harmaana kyselen kirjoitti:
mikä on EPA?
Kalaöljykapseleita? :whistle:

Mun kans tekis mieli hankkia toi Patapum (tai Ergo)-reppu! Olis aivan mahdottoman hyvä kapistus kesällä kun tulee ulkoiltua paljon eikä tarvitse tumpata niin paljoa vaatettakaan vauvalle. Niin eikä ole liukastakaan.
Meillä on nyt Kimperin kantoliina, toimii aika hyvin täällä sisätiloissa aina kun vauva on sillä tuulella että siinä viihtyy. Olen kyllä vähän miettinyt, mitenköhän kauan voi vauvaa siinä kantaa, se kun on joustava trikooliina..

mie ostin tuossa kuukausi sitte twist stepperin. innoistuin kun tuolla laihduttajissa kehuttiin sitä tosi paljon.
tosi kiva peli, illalla kun kattelee tota emmerdalea tulee huomaamatta kuntoiltua puoli tuntia. ja ihan kuin olis sisäreidet hieman kiinteytynyt?
ehkä toiveajattelua?

Tota pölyhuiskaa vois kokeilla... Sais esim. jotkut koriste-esineet kätevästi siivottua...

Mulla siivouksessa on ihan ehdoton mikrokuituliinat. Kätevää kun ei tartte edes pesuaineita kun vähän vain kastelee niin lähtee rasvatahrat ja muut...

1.e-epa
2.tuo hieno pölyhuiska
3. jokin vibra vai mitäs mielenkiintoisia nuo on, joita mitäs nyt palstalaisilla tuntuu olevan joka tarpeeseen B)

Luin otsikon uudestaan-ehkä ei ole vielä ostoslistalla , mutta kaikilla "muilla" on...
Tuo kuukuppi kuulostaa mielenkiintoiselta.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2007 klo 22:51 Footballers Wife kirjoitti:
Ostin eilen e-epaa cittarin luontaistuotehyllystä. Maksoi muutaman euron vähemmän kuin luontaistuoteliikkeen vastaava tarjouksessa ollut paketti. Katotaan alkaako vaikuttaa suuntaan tai toiseen... =)
sitä miekii sit kävin ostamassa, tosin luontaistuote kaupasta. vaikutusta odotellessa...

Ostin tänään sit swiffer pölyhuiskan ja houkuttelevasti oli samas hyllys auton pölynhuiskaversio, joten ostin senkin. Oli tuo toinenkin aloitus samasta aiheesta, joten meitä onkin täällä useampiakin, joilla tulossa ilmeisen puhdasta ja pölytöntä kotona =)

Vielä kuukupit hankinnassa. Nopeasti vilkaisin apteekin intiimihygieniahyllyä eikä tuossa meidän apteekissa näyttänyt olevan myynnissä.

Nonniin, nyt on sit hankittu swifferin taikasienikin, katsotaanpas mitä taikoja sillä saa aikaiseksi B)

E-epaa jonkun matkaa takana ja vähän pidemmästi aloe veraa ja nyt huomaa jo eron. Seitsemän tunnin yöunet riittää. Nukahdan illalla helposti ja herään aamulla virkeänä. Ihanaa, kun ei enää väsytä =)

Yhteistyössä