Ostitko tänään Lidlistä mutakakkua? Sehän oli tänään tarjouksessa 1,99 €

• Viestiketjun aloittaja herkkusuuu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Valmistusaineet
Sokeri, kananmuna, vehnäjauho, kasviöljy, vähärasvainen kaakaojauhe, vesi, rypälesokeri, suola, vehnätärkkelys, emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit), perunatärkkelys, aromit.
Saattaa sisältää pähkinän jäämiä. LAKTOOSITON

"näin meillä"
Kävin Lidlissä, mutta pääsiäisherkut ja ruoat olen itse tehnyt, leiponut. Ostin kyllä leipää ale50% pakkaseen ja maitoa, ulkofilepihvejä kuopukselle ja itse söin omatekemää mureketta ja valkosipuliperunoitani.
Käyn säännöllisesti Lidlissä hakemassa maitoa ainakin ja talouspaperia, jota ostan veskipaperiksi. Ja halvinta oluttakin. Nyt siellä on myös halpaa juustoa, muissa kaupoissa hinnat niin nousseet. Myös ylikypsää kinkkua oli tänään tarjouksessa ja se on niin hyvää leivän päälle.

"hehe"
[QUOTE="vieras";23640080]Valmistusaineet
Sokeri, kananmuna, vehnäjauho, kasviöljy, vähärasvainen kaakaojauhe, vesi, rypälesokeri, suola, vehnätärkkelys, emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit), perunatärkkelys, aromit.
Saattaa sisältää pähkinän jäämiä. LAKTOOSITON[/QUOTE]

Mjääh, voita siinä kuuluu olla eikä mitään öljyä. Tosin olen huomannut että monissa lidlin tuotteissa on vastoin yleistä luuloa paljon vähemmän e-koodeja kuin näissä s- ja k-ketjun myymissä. Esimerkiksi se lidlin pillimehu joita myydään 10 kappaleen pakkauksissa, ei ole muistaakseni yhtään lisäainetta kun taas siinä s-ketjun halpiaisessa (joku vauhtihirmun mehu tai vastaavaa) niitä on pilvin pimein.

[QUOTE="vieras";23640696]Hurrit syö paskaa. Menehän sinäkin sinne Ruotsiin vaan niin nousee molempien maiden älykkyysosamäärä.[/QUOTE]

:D ja kyllä mä olen enempi suomalainen ku ruåttalainen(jos sukua tarkastellaan)

hhddh
[QUOTE="jepu";23640715]vastatkaa nyt mikä vitun mutakakku???[/QUOTE]

No se on semmonen suklaakakku, jonka leipomiseen käytetään reilusti suklaata, voita ja kananmunia, aika minimaallisesti jauhoja. Se paistetaan niin että jää semmoseksi tahmean taikinaiseksi, ei siis kypsäksi. On sairaan hyvää varsinkin vaniljajäätelön kanssa, jos suklaasta tykkää. Se yleensä syödään lämmitettynä tai tuoreeltaan että rakenne on semmonen vähän valuva, oioi...Amerikoista kotoisin resepti.

[QUOTE="vieras";23640573]Onko teillä jotain ongelmia? Moniko vastasi aloituksen kysymykseen?[/QUOTE]
Ketju, jossa olisi pelkästään kyllä/ei -vastauksia, olisikin todella mielenkiintoinen. Sinä et näköjään ole ihan täysin sisäistänyt keskustelupalstan ideaa.

"vieras"
No se on semmonen suklaakakku, jonka leipomiseen käytetään reilusti suklaata, voita ja kananmunia, aika minimaallisesti jauhoja. Se paistetaan niin että jää semmoseksi tahmean taikinaiseksi, ei siis kypsäksi. On sairaan hyvää varsinkin vaniljajäätelön kanssa, jos suklaasta tykkää. Se yleensä syödään lämmitettynä tai tuoreeltaan että rakenne on semmonen vähän valuva, oioi...Amerikoista kotoisin resepti.
Onpa vaikeaa. Koostumusta kuvaa yksi sana: ripulipaska.

Yhteistyössä