...ja sitten se henkivartijaakin huutava veska olis nätisti pönöttämässä pakkauksessaan vaatehuoneen ylähyllyllä, siis jos mulle moisia kouhotuksia menis hankkimaan mutta - varmasti on jollekin toiselle todella hyvä lahja joka ymmärtää moisen päälleMä en näe järkeväksi antaa jotain kodinkonetta lahjaksi. Jos vaimo sanoo tarvitsevansa imurin, niin ostetaan imuri. Mutta en mä nyt sitä vaaleanpunaiseen lahjapakettiin laita. Yleistän nyt törkeästi, mutta naiset pitää kalliista lahjoista. Kävelet Louis Vuittonin liikkeeseen Espalla ja otat melkein minkä tahansa veskan siitä hyllyltä. Kyllä olet taas se vuoden aviomies ja illalla on kivaa. Ja jos se nyt sitten maksaa sen 800e, niin mitä sitten? Kerta vuoteen, omalle vaimolle/naiselle... ihan oikeasti, niin köyhä ei saa olla.
Mutta jotenkin tuli semmonen olo, tulkitsin varmaan mettään viestisi- sori siitä, että mitä kalliimpi lahja niin ainakin silloin myös hankitaan sitä kivaa illallekin...voi oksupoksu. Kun kivaa voi olla ja onkin ilman lahjaakin
Nämä joululahjuskeskustelut kannattaa käydä läpi hyvissä ajoin. Joku tykkää kun hankitaan aikuisillekin= rakkaalleen, toinen ei - mieluummin ostaa itse sen mitä tarvitsee. Jos hankitaan, niin fiksu heittää ilmoille eli sanoo mitä nyt ei ainakaan halua ja mikä ois kiva. Koska ajatuksen lukija ei ole kukaan. Mutta jos haluaa yllättyä niin - sitten ei vedä hernekeittopurkkia nekkuun kun paketissa pönöttää se imuri