Ostin tosi halvalla lista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Mitä olette ostaneet halvalla viimeaikoina? Mä ostin tänään verenpainemittarin tarjoustalosta alle 20 e! Siinä on jopa isompi mansetti joten mahtuu paksumpaankin käsivarteen, hyvä lahjaidea!

Mulla vaan pikkuisia löytöjä. Ostin joulupukin konttiin pari Rappakalja matkapeliä, uutta, 1e / kpl, sitten olen ostanut kirjoja alelaarista, mm kovakantisia sarjiksia, Simpsonit jne 3,9 e / kpl ja Nescafe Dolce Guston myös lahjaksi 49e.

[QUOTE="Milla";27428886]Mitä olette ostaneet halvalla viimeaikoina? Mä ostin tänään verenpainemittarin tarjoustalosta alle 20 e! Siinä on jopa isompi mansetti joten mahtuu paksumpaankin käsivarteen, hyvä lahjaidea![/QUOTE]

Se vaan, että jos mansetti on liian iso tai pieni, niin ei anna oikeaa tulosta. Joten mansetin pitäisi olla sinulle sopiva. Toivottavasti sinulla sitten isompi käsivarsi.

Löysin pojalle jotkut tec -talvikengät isolla alennuksella (viime vuotiset kai), maksoin 19,90€.
Samoin kuopukselle "hienommat" talvisaappaat (jotkut tecit nekin) 15€. Sopii sit hienosti sen villakangastakin kanssa jonka viime keväänä ostin - hyvällä alennuksella.
Löysin kirpparilta ison laatikon duploja halvalla (100kpl olikohan 12€).
Itelleni ihanat farkut 12,50€, KappAhlista.

Kai nää löydöt vähän kompensoi sitä et tuhlasin omaan talvitakkiin sit vähän enemmän..

*muoks. SIIS, en osta lapsille halvalla et saisin itelleni kalliimpaa, nyt tosta tuli varmaan semmonen kuva :D LapsetKIN on saanu myös kalliimpia juttuja...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä