Ostin ticketin tähtihaalarin pojalle 5v. Ja mies sanoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonko nyt ihan kamala :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oonko nyt ihan kamala :D

Vieras
- Karsee puku! mies sanoi.

- Millanen sit ois pitäny olla? vastasin.

- No eiks siel Intersportissa ollu hienoja pukuja...

- Nii millasia? minä.

- No esimerkiksi se yks oranssi-musta tai oliks siel sini-mustaki haalari... ja oli oikeen merkkituote. Se pitäis ainaki vettä kuten mun urheilutakkiki!!!

- Tääkin pitää vettä!

- Jaa... se on vähän tollanen...

- Millanen, minä.

- No hiukan tyttömäinen tai meiän *nico-petterille* sopis paremmin Intersportin vermeet ku sehän alotti futiksenki, mies hymyilee.

kuulostaa aika karulta kommentilta mieheltäsi, taitaa kannattaa "miesten" vaatteita pojalle eikä mitään "tyttöjen juttuja".

Toteaisin tuohon että sinusta se on hieno ja se on nyt ostettu ja sitä pidetään. (ja toivoisin että mies tulee ns. järkiinsä)

Miksi otat tuosta itseesi? Minunkin mieheni saattaa kauhistella jotain vaatteita joita olen lapselle ostanut, tuumaan yleensä vaan että se kuka maksaa, se päättää. Osta itse paremman näköinen jos ei kelpaa.

Joo no ei toi mies ostele pojalle just muuta kuin jotain leluautoja huoltsikalta ja kun vie sen futistreeneihin, niin cocacolaa kahvilasta. No ostaa se pojan urheilukamppeet, mut ei oikeen muita vaatteita...

[QUOTE="vieras";24831975]Vaihtaisin ja ostaisin jonkun muun. Mitä poika on mieltä?
Ticket to Heaven Snowbaggie suit - Varastossa! - Pikainen toimitus ja hyvä palvelu Boozt.com:illa[/QUOTE]

Voi kumpa voisinkaan vaihtaa...... huusin tämän huutiksesta :I

Poika tosiaan sanoi kun isä näytti hänelle haalareiden kuvia lehdestä, että haluaa mielummin ton ja siis sse mitä näytti oli sellanen karseen tumma haalari!! Ja tää Ticket on punanen tähdillä ja ajattelin asustaa mustilla asusteilla :( Toiv. poika käyttää tätä nyt tarvis isän mallia !!!

laita kuva siitä haalarista. Musta se kuulosti kivalta tohon punaseen asti:/ mun poika 6 vuotias vois iahn hyvin pukee tähtihaalarin mut ei punasta suostu päällensä laittamaan.