Ostin tänään itsetunnon :)

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Niin tarkoitus oli ostaa talvitakki, mutta eihän tähän ruhoon löydy. Vielä kun päätin olla satsaamatta takkiin kaksisia ja siksi ihan vaan Tarjoustalosta semmoista etsin.

No, ajattelin sitten tosiaan ostaa itsetunnon. Helppo miettiä mitä ostaa, kun voi ostaa kaikkea. Kaikki kun repsottaa enemmän tai vähemmän :D.

Siispä mä ostin itselleni uusia alusvaatteita, housut, hiusväriä, kynsienhoitovärkit, hiusvehjeksiä ja meikkivermettä.

Tulin siis ilman talvitakkia kotiin (ja mulla ei ole takkia kun viime vuonna eliminoin vanhan), mutta kassi täynnä krääsää.

Ei muuten mies ollut järin innoissaan, mutta hän haistakoon kukkasen tällä erää :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja SS:
Pistä ukkos hirvimettällle hankkimaan sulle hirventaljan, jonka kietaset päällesi ulostautuessasi talvipakkaseen.
:D :D Ei tarvi, mä löysin netistä kokoa ekstralehmä-takin :D. Ehdin jo kaverille tuskailla että pitääkö mun ostaa 2 makuupussia ja ommella ne yhteen. Ei onneks :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana =). Tuollainen tekee kyllä hyvää aina välillä =)
Niinpä. Ja oikeesti viime kerrasta on ikuisuus. Olin kyllä ihan tämän tarpeessa vaikka tosiaan mies herneet nenäänsä vetäisikin. Kyllä se siitä leppyy huomenna :)
 
Se on hyvä että välillä muistaa myös itseään :D Muuten elämä valuu sellaseen harmaaseen mössöön jossa sä sä vastaat jokaiseen miksi kysymykseen joka on suunnattu sulle niin että "koska mä olen äiti" :saint:

Tollanen itseensä sijoittaminen ei mene hukkaan, tulee hyvälle tuulelle ja varmasti itsetunto nousee. Kaikki voittaa, sinä ja miehesi.
 
viiden muksun mamma
Voi! Taisin löytää itselleni just eikä melkein "sielun siskon". Mulla kanssa meni hermot vaateostoksilla ja kompensoin sitten sitä ketutusta kaikenlaiselle tuiki tarpeellisella ja tarpeettomalta krääsällä. Mun kassista löytyi meikki ja hiusjuttujen lisäksi vielä cd-levy (vieläpä sellaista musiikkia, josta mies saa näppylöitä =) )
 
Minäpä menin tänään ostamaan itselleni talvikenkiä, kaulahuivia, jotain järkevän näköistä pipoa, hanskoja ja farkkuja.

No, ostin lapsille vaatteita pari kassillista :ashamed: ja itselleni 1.90? pipon :xmas:
 
viiden muksun mamma
Niin ja kun illalla alkoi uudelleen ketuttamaan se, ettei tälle mun pehvalle ole tehty oikean mallisia vaatteita (puserot kiristää alhaalta ja housut "soi" lanteilta, kun vyötärö on sopiva. Jos lanteilta istuu - vyötärö rullaa alas. Plääh. Takapuoli on siis leveä kuin seitsemän leivän uuni). Niin siis mä istahdin koneelle ja tilata päräytin ihan uuden digikameran!!! Osissahan mä sen joudun maksamaan, mutta so what! Nyt esikoinen saa mamman vanhan kameran, kun se on jo sitä kinunnut viime kesästä saakka =)
 
Suvituulinen
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Niin ja kun illalla alkoi uudelleen ketuttamaan se, ettei tälle mun pehvalle ole tehty oikean mallisia vaatteita (puserot kiristää alhaalta ja housut "soi" lanteilta, kun vyötärö on sopiva. Jos lanteilta istuu - vyötärö rullaa alas. Plääh. Takapuoli on siis leveä kuin seitsemän leivän uuni). Niin siis mä istahdin koneelle ja tilata päräytin ihan uuden digikameran!!! Osissahan mä sen joudun maksamaan, mutta so what! Nyt esikoinen saa mamman vanhan kameran, kun se on jo sitä kinunnut viime kesästä saakka =)
Tilaa ny pizzakin vielä.

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Se on hyvä että välillä muistaa myös itseään :D Muuten elämä valuu sellaseen harmaaseen mössöön jossa sä sä vastaat jokaiseen miksi kysymykseen joka on suunnattu sulle niin että "koska mä olen äiti" :saint:

Tollanen itseensä sijoittaminen ei mene hukkaan, tulee hyvälle tuulelle ja varmasti itsetunto nousee. Kaikki voittaa, sinä ja miehesi.
No niinpä. Tää muuten sai alkunsa koulun penkillä, jossa PITI opiskella organisaatio-oikeutta. Enhän mä jaksanut ymmärtää edes aihetta, saati sisältöä. Niinpä aloin ihastella meidän sangen tyylikästä opettajaa. Ja yhtäkkiä muistin kaukaisen itseni. Siis sen minän ennen raskautta.

Silloin kuljin lähes aina huoliteltuna ihmisten ilmoilla, sipsutin korkokengillä ja rakastin kauniita vaatteita. Jaksoin nyppiä kulmakarvoja, värjätä hiuksia... näyttää ihmiseltä. Työkavereiltani sain lisänimen "prinsessa", kun kännykässäkin piti olla "timantteja" ja tykkäsin tosiaan kaikesta nätistä.

No, nykyään kuljen virttyneissä äitiyshousuissa joissa on haaroissa reikiä. Muut ei mahdu päälle. Juurikasvua on vaikka muille jakaa. Viikonloppuna sentään jaksoin itse leikata hiukseni :D. Mulla on yhdet tasapohjaiset popot jotka mahtuu jalkaan ja niillä sitten tallustelen. Vanhat takitkaan ei mahdu päälle, joten käytän miehen tuulitakkia. Varpaankynsiä en muista koska olisin lakannut, kädet on aivan karmeassa kunnossa. Kaikki paikat rehottaa ja rapistaa kun ei mukamas ole aikaa.

Sitten on kauheita komplekseja ja mieli maassa. Ja mulla on myös pinna kireällä aivan koko ajan. Kiukuttelen ja olen mustasukkainen. Eli ihan oikeesti on pakko nyt saada ryhdistäytyä ja löytää siitä vanhasta itsestä edes osa jotta itse voin paremmin :) (ja siinä samassa tietty myös perhe)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Voi! Taisin löytää itselleni just eikä melkein "sielun siskon". Mulla kanssa meni hermot vaateostoksilla ja kompensoin sitten sitä ketutusta kaikenlaiselle tuiki tarpeellisella ja tarpeettomalta krääsällä. Mun kassista löytyi meikki ja hiusjuttujen lisäksi vielä cd-levy (vieläpä sellaista musiikkia, josta mies saa näppylöitä =) )
Hih :D :flower:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
mä löysin netistä kokoa ekstralehmä-takin
Sittenhän kaikki tarpeellinen alkaa olla koossa. :)
Juu :). Kengätkin tilasin, joten eiköhän tässä kohta kehtaa ihmisten ilmoille.
Mutta arvaas mikä unohtui ? :|
ou nou. Mikä?
 
Sirkkis
Kuulostapa ihanalta! Mä olen suunnitellu samaa, mutta turhan järkevänän tyyppinä sitten mietin, että turhaa tuhlausta kaikki tyynni, kun jaksan/muistan/viittin sen hetken taas hoitaa itteäni ja sitten mukavuudenhalu taas voittaa. Olisko siellä Tarkkarissa myytävänä itsetunnon lisäks viitseliäisyyttä??
 

Yhteistyössä