Ostin sitten satasen mekon itselleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CousCous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CousCous

Aktiivinen jäsen
29.04.2006
1 004
0
36
Ei kehtaa joka kesä mennä millon mihinkin kissanristiäisiin samoissa kuteissa joten kävin alennusmyynneistä katsomassa uutta mekkoa millä kahlata parit häät läpi tänä kesänä.
Löysinkin sitten tosi upeen mekon haloselta :p
Hintalapussa luki 139erkkiä mut oli onneks alennusmyynnin ansiosta -30% ovh:sta.. :whistle:

Mä oon tottunut ostamaan yleinsä sellasia 50euron mekkoja joten toi meinas ylittää kipukynnyksen.. mut mies oli ihan ihmeissään et miten nyt ei kunnon mekosta sen vertaa voisi maksaa kun kyllähän miestenkin juhlakamppeisiin ihan vähintään sen verran uppoaa.. :whistle:

Oonko mä oikeesti niin pirun pihi vai ostaako muut noita yli satasen mekkoja useinkin eri tilaisuuksiin?

No mulla ei sellaisia tilaisuuksia ole koskaan :ashamed: Mutta jos olisi, niin voisin ostaa. Eihän sitä joka päivä tarvitse kumminkaan uusia ja pitkähän juhlamekon käyttöikä on.

Mä ostin omiin häihini satasen tai oliko 125 e mekon viime vuonna. Mutta sitäpä voi käyttää muulloinkin, ei ole prinsessamallia vaan pellavaa. Mutta hinta tuntui kovalta, kun oltiin päätetty pikkubudjetin häät pitää...

Niin siis kyllähän mä tiedän että miesten puvut maksaa, mutta kyllä mun mies samassa puvussa kehtaa kahlata läpi vaikka kuinka monet juhlat häistä hautajaisiin vaihtamalla vain välillä kauluspaidan tai krakan väriä tai laittamalla eri kengät jalkaansa..

Kun taas itse voin laittaa vain esim. yksiin häihin tämän mekon ja toisiin pitää laittaa jo joku muu kun samat vieraat aika pitkälti molemmissa häissä ja yksissä ristiäisissä niin enhän mä aina voi mennä tämä uusi mekko päällä niihin.. eli siksi yleinsä ostan mielummin vaikka ne kaksi 50euron mekkoa kuin yhden satasen mekon..
Ja kun mulle ei oikeesti mahdu mun viime kesän mekot päälle! Ne näyttää ihan makkarankuorilta.... kummasti pienentyneet tuolla kaapissa ollessaan.. :whistle:

Mä tilasin hennesiltä mekon, oliskohan ollut jotain alle 20 egeä kun oli alennuksessa. Mulla kun ei noita tilaisuuksia ole juuri ollenkaan mutta tykkään pukeutua nätisti kunhan saan lisää näitä makkaroita hävitettyä tosta mahan kohalta. Ja muutenkin olen nyt tilannut uusia vaatteita ettei tartte ihan heti ostella jos jonnekin tulee menoja yhtäkkiä.

Mulla olis kanssa edessä juhlamekon etsiminen, ja kai tää alennusmyynti aika olis parasta siihen, mutta kun mua laiskottaa ja väsyttää ihan pirusti |O

Mä olen varautunut maksamaan siitä enintään 150e, ja silloin sen täytyy olla jo jotenkin muunneltavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Oonko mä oikeesti niin pirun pihi vai ostaako muut noita yli satasen mekkoja useinkin eri tilaisuuksiin?

Viime kesänä ostin, mutta käytin sitä viime kesänä kaksissa juhlissa ja tänä kesänäkin jo kerran. Ei minua haittaa, vaikka olen monissa juhlissa samassa koltussa.

No tota mulle maksaa työvaatteetkin semmoisen 200?. Juhlamekkoja, yli satasen, on kaapissa monta. Ikävä kyllä halpaa ja hyvää ei ole olemassa ja itse haluan että juhlamekkoni on laadukas ja ajaton.

Yhteistyössä