Ostin Satisfyerin mutta eihän se toimi yhtään !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
siinä pitäisi olla imutekniikka mutta tässähän vain värisee se pää ihan vähäsen, ei yhtään mitään imua. Latasin sitä 1,5 tuntia, onko se liian vähän?
Vaikka laitan minkä nopeuden niin ei mitään imua! Olen kokeillut nenääni, reiteen, sormeen, poskeen... Ei voi olla että kaikki olisi tunnottomia. Ja klittani ei ole yhtään tunnoton. Sormilla tai vesisuihkulla tai hammasharjalla laukean heti.
Olen tosi pettynyt! Joku Satisfyer 2 Generation 3.
Mitä mun pitäis tehdä? Ladata yön yli ja koittaa uudelleen? Vai palautanko?

En ole itse kokeillut, mutta lukemieni juttujen mukaan, tuon pitäisi olla muutakin kuin huono vibra.

Kaalimadon sivulta löysin useita pettyneitä kommentteja. Vaikuttaa siltä että useampi on pettynyt tähän uuteen versioon.

Reklamoi, eli valita ja pyydä rahat pois.

Ehdottomasti palautukseen. Satosfyerilla on pitkät takuut, joten palautus sinne mistä ostit. Imutoiminto kyllä tuntuu nenänpäähän jos se toimii kunnolla, genitaaleille tuntuu vaikka ne olisi umpikohmeessa :D Tuote on tosin kaikkinensa sellainen että toiset tykkää ja toiset ei. Mutta siis niissä on tosiaan myös olemassa toiminto jossa tuote vain värisee ilman imua, sen imun saa päälle muistaakseni painamalla sekä plussaa ja miinusta yhtä aikaa siitä sädinliu'usta :)

Jostain kumman syystä kaikki ostaa tuon Satisfyer Pron ja varmaa iso syy on siihen et sitä markkinoidaan paljon ja ei ole juurikaan vaihtoehtoja jos haluaa Satisfyer merkkisen lelun. Mä oon kans tilannut ton Twirling Joyn ja voittaa perus Pron mennen tullen. Nyt tilasin Satisfyer Tap Climax 1 äsken ja huomenna pääsee testaamaan.

Kannattaa kattoa täältä noita Satisfyereitä, niil on reilu 100 erilaista lelua noilta eli vaihtoehtoja on muitakin kun kaalimadon pro 2.