Ostin kilon käsipainot avuksi helpottamaan niska-hartiajumitusta, mutta kaipa noista on apua painonpudotuksessakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Uusi elämä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Uusi elämä"

Vieras
Mulla on välillä niska ja hartiat pahasti jumissa eikä varaa hierojaan. Joskus muutama vuosi sitten tein pienillä painoilla erilaisia liikkeitä ja huomasin sen auttavan jumitukseen, mutta tuo tekeminen sitten jäi.

Tänään ostin tosiaan nuo kilon painot ja tein eri liikkeitä sarjoina ja ajattelin nyt tsempata itseni tekemään noita joka päivä, että saa oloni helpottamaan. Varsinkin toinen hartia ja lapaluun seutu ovat nyt aika pahasti kipeät ja jumissa.

Teen joitakin liikkeitä olkapäiden pyöritystä ilman painoja. Ja tietysti venytyksen päälle.

Painoakin pitäisi pudottaa reilusti, että eiköhän noista pienistäkin painoista ole vähän apua tuossakin. Ja auttaahan noiden liikkeiden tekeminen solakoittamaan käsivarsia. :D

Nyt vain pitää jaksaa pitää tsemppi yllä niin jumituksen poistamisessa kuin painonpudotuksessa! Johan tuota laihdutusta on tullut yritettyä tarpeeksi monta kertaa, että nyt sen on pakko onnistua. Kannustusta on myös antanut se kun olen katsonut telkkarista suurinta pudottajaa.

Ymmärrän kyllä, että naiset ei voi reenata ihan samoilla painoilla ku miehet, mutta että KILON käsipainot???? Etkö painavampia jaksa muka nostaa? Mut toi on aika tyypillistä, naiset nostelee ihan liian pieniä painoja yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä;26455253:
Ymmärrän kyllä, että naiset ei voi reenata ihan samoilla painoilla ku miehet, mutta että KILON käsipainot???? Etkö painavampia jaksa muka nostaa? Mut toi on aika tyypillistä, naiset nostelee ihan liian pieniä painoja yleensä.

Sulla ei selvästikään ole kokemusta tension neckistä. Se ärtyy toi pahaksi jos liian suurilla painoilla tekee, kilon puntit on just passelit :) puolikkaatkin käy. Myös pieni kahvakuula voisi olla hyvä idea..

Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä;26455253:

No tietenkin jaksan nostaa painavempia, joudunhan töissä nostelemaan aikuisia ihmisiä.

Sä et tainnut tajua miksi ostin nuo kilon painot. :) Toinen tähän ketjuun vastaaja ymmärsi vallan mainiosti. :) Ei noita kilon painoja huvin vuoksi valmisteta ja ovat ihan aikuisille tarkoitettu eikä ole mitään lastenpainoja.

[QUOTE="Jenny";26455389]Uinti, pyöräily ja hölkkä yms. pitkäkestoinen airobinen olis 100 x tehokkaampaa painonpudotukseen.[/QUOTE]
Oikea ruokavalio ja kilon puntit siltikin tehokkampi ;) ja auttaa myös hartioihin...

[QUOTE="Jenny";26455389]Uinti, pyöräily ja hölkkä yms. pitkäkestoinen airobinen olis 100 x tehokkaampaa painonpudotukseen.[/QUOTE]

Ehkä, mutta tämä ketju ei koskenut painonpudotusta millään tavoin.

[QUOTE="Kaarina";26455403]Ehkä, mutta tämä ketju ei koskenut painonpudotusta millään tavoin.[/QUOTE]

Lähes puolet tuosta alotuksesta kyllä koski nimen omaan painonpudotusta.

Mä en usko että kilon painoista on apua painonpudotukseen mutta voithan sä kokeilla.
Olen kyllä samaa mieltä että pienillä painoilla tekemällä saa niskan pidettyä kunnossa, kokemusta on.

Hei haloo aikuiset ihmiset! Nuo painot on LÄHINNÄ niskaa ja hartioita varten jotka aiheuttavat kipua ja nukkumisvaikeuksia. Ylipaino on pienempi ongelma tällä hetkellä eikä aiheuta kipua eikä nukkumisvaikeuksia.

Painonpudotukseen on sitten uinti, pyöräily ja kävely yhdistettynä terveellisempään ruokavalioon. Ehkä kuntosalilla käynti jos vain saan luvan mennä eräälle pienelle salille. Missään isolla salilla lukuisten ihmisten katseiden alla en halua tehdä mitään.

Mutta onpa kiva taas irvailla kun toinen tekee positiivisen päätöksen elämässään ja tekee siitä viattomasti aloituksen. Heti vain kuittailua pienistä painoista. :(

No mulla ei ollut painoja ollenkaan, kuminauha jumpassa apuna, ja laihtui ja kiinteytyi siinä, kun ruokavalio oli oikein ja liikkui.

Hieno päätös, pidä se. Tsemppiä! Ihan varmasti onnistut :)

Hei,älä pliis masennu noista tyhmistä vastauksista. Käytä ihmeessä niitä painoja
koska ne auttaa juuri niihin hartiajumiin. Painonpudotus on sitten paljolti kiinni
syömisistä.

No mulla ei ollut painoja ollenkaan, kuminauha jumpassa apuna, ja laihtui ja kiinteytyi siinä, kun ruokavalio oli oikein ja liikkui.

Hieno päätös, pidä se. Tsemppiä! Ihan varmasti onnistut :)

Ai niin tuo kuminauha! Olin aivan unohtanut tuon, on ollut tarkoitus hankkia sellainen.

Tilasin jonkun edullisen jakson jotakin kuntoilulehteä ja tilaajalahjana tulee zumba-dvd. En mä tykkää käydä missään ryhmissä, että tuon dvd:n avulla voin tehdä omassa rauhassa niitä liikkeitä.

Ruokavalio onkin sitten tärkeä osa ja siihen pitää myöskin panostaa.

Sekin tuli mieleen, että hassua kun jotkut ei ymmärrä sitä, että kyllä tuosta painojen nostelusta on pakostakin hyötyä myös käsivarsien kiinteyttämiseen. Voihan jonkun ajan päästä ottaa käyttöön painavemmat painot kun ensin vain pääsee alkuun.

Yhteistyössä