Ostin ehkä maailman lyhyimmän mekon!! Mitä ihmettä laitan sen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En voi ottaa kuvaa kun sääret on ajelematta :D Mutta sellainen musta jännä mekko, kreppiä tms. ja yltää jokseenkin reiteen asti :D Kroppa kestää tämän kyllä, mutta laitanko sen kanssa

sukkikset?
legginsit?
nilkkurit vai saappaat?

Mekossa on kultaiset korumaiset "nyörit" olkapäillä.

Mekkoa näkemättä ei voi olla varma mikä sopii, mutta paksut mustat sukkikset ja saappaat ois varmaan kivat :) Legginsit pistää pahasti ainakin mun silmään näillä säillä...

Alkuperäinen kirjoittaja muatiguru:
oisko tosi pitkät saappaat?

Noin polveen saakka :)

Joo, pikkarit ajattelin laittaa :D Legginseissä ja sukkiksissa en näe suurta eroa, paitsi että ainakin itselläni legginsit ovat jalassa paremmat, kun pysyvät päällä. Ja asun sen verran pohjoisessa että täällä on kunnon pakkasia.

Pitää varmaan vielä kokeilla kaikilla eri yhdistelmillä.

mummoni opetti, ettei hameen ja mekon alle laiteta mitään ;) sen perusteella piti sitten valita vaatetuskin. Tosin oppi meni perille, viis siitä minkä pitunen hame/mekko/tunika on ...

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Tärkeempää kuin muu asustus on mun mielstä se, että sulla oikeesti on kroppaa pitää sellaista hyvin lyhyttä hamosta ja osata kantaa sitä :)

Juu, kroppa on kunnossa ja mikä vain vaate menee :) En myöskään onnistu näyttämään hutsulta, vaikka kuinka yritän.. Mutta joskus on kiva pukeutua eri tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mummoni opetti, ettei hameen ja mekon alle laiteta mitään ;) sen perusteella piti sitten valita vaatetuskin. Tosin oppi meni perille, viis siitä minkä pitunen hame/mekko/tunika on ...

No, ihan säänkin vuoksi on pakko laittaa jotain, ettei tule vti ;) Täällä kun on oikeasti kylmä. Minun mummoni taas opetti että liian pitkiä hameita ei saa käyttää. Vielä 90-vuotiaanakin huomautti, jos hame meni polven yli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, ihan säänkin vuoksi on pakko laittaa jotain, ettei tule vti ;) Täällä kun on oikeasti kylmä. Minun mummoni taas opetti että liian pitkiä hameita ei saa käyttää. Vielä 90-vuotiaanakin huomautti, jos hame meni polven yli.

màkin tykkààn joko pitksità tai suht lyhyistà hameista. kaikkein rumin ja tylsin vaihtoehto on se polvipituinen

Yhteistyössä