Ostettiin äsken uudet kihla- ja vihkisormukset. Mitä palsta sanoo siitä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli ollaan oltu yhdessä 16 vuotta, naimisissa 7 vuotta ja 1,5v sitten pistettiin eropaperit menemään. Siitä on kuitenkin noustu, vaikka miehellä ollut suhde ennen noita eropapereita ja mulla sen jälkeen. Mies ei ole käyttänyt vanhaa kihlasormustaan enää eropapereiden laittamisen jälkeen, minä satunnaisesti omiani. Nyt haettiin sitten uudet. Ei vaan oikein tiedetä, että mitä niihin pitäisi kaivertaa.

"alkup"
[QUOTE="vieras";25252508]" ikuisesti sinun, kunnes jälleen erotaan"[/QUOTE]

Hehhee! Elämästähän ei koskaan tiedä. Nyt kuitenkin näin. Toinen syy uusiin sormuksiin on se, että minä en käytä enää yhtään keltakultaa ja ne sormukset häiritsi minua jo ennen tuota erohommeliakin.

"alkup"
:D

Kysymykseen, mitä ihmettä palstan pitäisi olla mieltä asiasta..? Vai haluatko siis vain tietää palstan mielipiteen tai näkemyksen sormusten kirjoituksesta?
Laittakaa sormuksiin mitä vain mikä kuvaa teitä ja mikä tuntuu teistä oikealta. Eikä sinne ole pakko laittaa yhtään mitään.
Muuten vaan kysyin mielipidettä ja samalla sitä, että tuleeko mieleen mitä sinne vois kaivertaa. Mun mielestä ei tarvitse mitään ja inhoan väkisin keksittyä muka hienoa tekstiä tuollaisissa kohdissa. Mies vain toisaalta kuulemma tahtoisi jotain, ei osaa sanoa mitä. Mitään tiettyä päivämäärääkään ei ole minkä sinne voisi laittaa. Tuntuu tyhmältä pistää se vihkipäiväkin.

Ainoa mikä mulle on tullut mieleen ja mikä ei olisi ns. väkisin väännetty ja on "meidän juttu" ollut niin kirjaimet MRS. Käytettiin sitä silloin umpirakastuneina teineinä, kun joka kännykkäviestin perään piti ujuttaa väkisin se että rakastaa toista ja lyhennettiin se tuollaiseksi ettei se vienyt liikaa merkkejä viesteistä. :D Mutta toisaalta onko se NIIIIN teinijuttu ettei viitsi. :)

Yhteistyössä