Ostetaan sohvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä olisi sellaiset 50-luvun sohva ja kaksi nojatuolia. Ovat ammattiihmisen entisöimät ennen kun mä ne ostin. Tosi tukevat ja painavat, niinkuin sen ajan kalusteet ovat. Sohvasta saa mainion vuoteenkin.
Kuvia voin laittaa sähköpostiin, kun annat osoitteen.

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Meillä olisi sellaiset 50-luvun sohva ja kaksi nojatuolia. Ovat ammattiihmisen entisöimät ennen kun mä ne ostin. Tosi tukevat ja painavat, niinkuin sen ajan kalusteet ovat. Sohvasta saa mainion vuoteenkin.
Kuvia voin laittaa sähköpostiin, kun annat osoitteen.

Minkä väriset sohvat kyseessä?
S.postios. en viitsi laittaa koska se on omalla nimelläni =(

Voisitko laittaa kuvan tänne? =)

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
mulla olis 3+2+1 laitan kuvia sulle jos kiinnostaa. on nahkaiset.

Onko minkä väriset?
S.postos. en viitti tänne laittaa kun omalla nimellä.

Saisitko tänne kuvan? =)

terrakotta on väri ja kaipa mä tänne ne saan laitettua

Väärä väri =( harmi
Laiton ton väriskaalan tonne aiemmin...

mulla olis 3+2+1 laitan kuvia sulle jos kiinnostaa. on nahkaiset.

Onko minkä väriset?
S.postos. en viitti tänne laittaa kun omalla nimellä.

Saisitko tänne kuvan? =)

terrakotta on väri ja kaipa mä tänne ne saan laitettua

Laita kuva ja hinta :wave:

Millä hintahaitarilla oot valmis ostamaan?

Meillä ois pari vuotta vanhat Askon luonnonvalkoiset nahkasohvat. ...En tosin nyt tähän hätään muista näiden nimeä... Voin koittaa etsiä kuvaa, jos tarvii. Mutta ihan ilmaiseksi en tahtois myydä, kun tosi hyväkuntoiset ovat. Mies vaan ei anna ostaa uusia, kun vanhatkin on vielä hyvät. :( ...mutta jos saisin nämä myytyä....

Alkuperäinen kirjoittaja pikaisesti harmaana:

Meillä ois pari vuotta vanhat Askon luonnonvalkoiset nahkasohvat. ...En tosin nyt tähän hätään muista näiden nimeä... Voin koittaa etsiä kuvaa, jos tarvii. Mutta ihan ilmaiseksi en tahtois myydä, kun tosi hyväkuntoiset ovat. Mies vaan ei anna ostaa uusia, kun vanhatkin on vielä hyvät. :( ...mutta jos saisin nämä myytyä....

Onko ne 3+1+1?
Haluaisin ensin nähdä kuvan? Paljonko uutena maksaneet ja mistä ostetut?

Onko ne 3+1+1?

On 3:n istuttava sohva ja kaksi nojatuolia. Askosta ostettu 2004 kesällä.

En löytäny niiden sivuilta enää kuvaa (näiden nimi alkoi B:llä, mutta en saa päähäni nyt mikä se oli...) Miehellä on ostokuititkin jossakin tallessa ja sieltä näkee tarkat hinnat, mutta muistelen, että sohva oli 800 euron tienoilla ja nojatuolit 500 e:n. Mutta tosiaan, kun en tähän hätään muista eikä tuo mies
ole just nyt kotona.

Täällä:

www.asko.fi ja siellä tuotteista, kun ottaa "sohvat" löytyy Palermo-sohvat. Nämä meidän on muuten samannäköiset, mutta tyynyt ei ole ihan noin muhkeat (ainakaan enää) vaan menee sileämmin ja meidän väri on luonnonvalkoinen. Lisäksi tossa näyttäis olevan selkänojassa tommoset pystysaumat noissa ihan reunimmaisissa tyynyissä (tai sitten mun näyttö on likainen...), mutta näissä meidän ei ole mitään saumaa näkyvillä tossa edessä vaan on kolme tasaista selkänojatyynyä.

Mulla ei ole näistä valmiina kuvaa omalla koneella enkä viitsinyt ottaa vielä. Sano ensin onko noi yhtään oikeanlaiset ja mikä on hinta, mitä ajattelesit. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikaisesti:

Onko ne 3+1+1?

On 3:n istuttava sohva ja kaksi nojatuolia. Askosta ostettu 2004 kesällä.

En löytäny niiden sivuilta enää kuvaa (näiden nimi alkoi B:llä, mutta en saa päähäni nyt mikä se oli...) Miehellä on ostokuititkin jossakin tallessa ja sieltä näkee tarkat hinnat, mutta muistelen, että sohva oli 800 euron tienoilla ja nojatuolit 500 e:n. Mutta tosiaan, kun en tähän hätään muista eikä tuo mies
ole just nyt kotona.

Täällä:

www.asko.fi ja siellä tuotteista, kun ottaa "sohvat" löytyy Palermo-sohvat. Nämä meidän on muuten samannäköiset, mutta tyynyt ei ole ihan noin muhkeat (ainakaan enää) vaan menee sileämmin ja meidän väri on luonnonvalkoinen. Lisäksi tossa näyttäis olevan selkänojassa tommoset pystysaumat noissa ihan reunimmaisissa tyynyissä (tai sitten mun näyttö on likainen...), mutta näissä meidän ei ole mitään saumaa näkyvillä tossa edessä vaan on kolme tasaista selkänojatyynyä.

Mulla ei ole näistä valmiina kuvaa omalla koneella enkä viitsinyt ottaa vielä. Sano ensin onko noi yhtään oikeanlaiset ja mikä on hinta, mitä ajattelesit. :)

En ihan tuon mallisia hae, sorry.

Poistuin illalla koneelta, enkä huomannut viestiäsi.
En osaa liittää kuvaa valitettavasti tähän. Kalusteet ovat sellaiset beesit joissa on kyllä vähän kuvioita, mutta tosi hillityt. Mun mielestä tosi kauniit ja kangas on tosi hyvälaatuinen verhoilukangas. Ei ole mennyt oikeastaan miksikään vaikka ovat olleet käytössä jo noin 5 vuotta.
Hinta on hankalampi, entisöinti maksoi kuitenkin aikalailla, mutta vanhathan ne ovat. Jos kiinnostaa vielä, niin mietin hintaa.
Kuvaa tosiaan meilillä voin laittaa.

Yhteistyössä