Ostetaan aivot! Miten mä voin olla TAAS näin hajamielinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ostin sitten kaupasta Vauva-lehden kun se oli puoleen hintaan...muuten kiva mutta kun tuo samainen lehti tulee mulle ihan kotiinkin postin kantamana :headwall:

Jotta voi ihminen olla hajamielinen. Eikä tämä siis ollut edes ensimmäinen kerta vaan tein saman tempun muutama kuukausi sitten.

Parasta tässä on se että olen koittanut nyt tarkasti kierrättää kaiken mahdollisen ja esim. lehdet vien luettuani naapuriin mutta kun tämä lehti tulee meille molemmille niin tämän lehden kohdalla en ole niin voinut tehdä.

Ja nyt niitä on siis käsissä 2 kpl :headwall:

Lohduttakaa meikäläistä ja kertokaa jotten ole ainoa jookosta! :laugh:

Kaikkea sattuu.
4-vuotias tyttäreni sanoi muutama päivä sitten minulle, että äiti on tosi hyvä höperyydessä. Tästä varmaan arvaa jo, että teen kaikkea tosi hölmöä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tuttu tunne...

Mut hei, tilatkaas sen naapurin kans niin et toinen tilaa vauvan ja toinen kaksplussan, sit aina vaihdatte. :)

Meinaankin tätä ehdottaa kun mein vauvalehden tilaus päättyy ihan kohta ja tilalle voisin ottaa kaksplussan jonka nyt siis ostan aina irtona :)

No minä tuossa eräänä päivänä Hennesillä bongasin että oi mikä paita! Sitten kotiin tullessa ripustin sen kaappiin ja katsoin tarkemmin niitä vaatteita ja olin ett' mitä vit... siellä se roikkui sama paita jo valmiiksi kaapissa. Milloin mä sen olen ostanut ja miksei ne vaihda mallistojaan jo? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
No minä tuossa eräänä päivänä Hennesillä bongasin että oi mikä paita! Sitten kotiin tullessa ripustin sen kaappiin ja katsoin tarkemmin niitä vaatteita ja olin ett' mitä vit... siellä se roikkui sama paita jo valmiiksi kaapissa. Milloin mä sen olen ostanut ja miksei ne vaihda mallistojaan jo? |O

:laugh:

Yhteistyössä