Ostatteko yhteisesti vai erikseen lasten joululahjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Miten hyvin teillä sujuu yhteistyö eron jälkeen? pystyttekö sopimaan lahjojen ostosta yhdessä, vai ostatteko kumpikin omanne ja niitä ei toisen kotona sitten näy?

Meillä kans ostetaan erikseen. Kun lapsi oli pieni laitettiin tietenkin kaikki vaatelahjat mukaan kotiin mutta lelut pantiin puoliksi koska kyllä meilläkin piti leikkiä. Nyt isompana saa viedä kaikki mitä sinne minne haluaa ja osan on välillä jättänyt meille varsinkin sellaiset jutut mitä voi touhuta isänsä kanssa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:08 mirena04 kirjoitti:
Meillä mennyt exän kanssa aina niin, että hän ostaa yhden lahjan ja minä loput....

Miten niin loput??? Meillä perheessä ostetaan vain yksi lahja/ lapsi enempi olisi tuhlausta kun kummitkin lahjan tuo. :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:15 Liika on liikaa kirjoitti:
\
Meillä mennyt exän kanssa aina niin, että hän ostaa yhden lahjan ja minä loput....

Miten niin loput??? Meillä perheessä ostetaan vain yksi lahja/ lapsi enempi olisi tuhlausta kun kummitkin lahjan tuo. :xmas:

En voi laskea muun suvun varaan lahjomisissa, joskus tulee jotain ja joskus ei. Ja hyvin usein tytöt ovat saaneet joululahjansa isältään esim. helmikuussa kun ovat hänet tavanneet ensimmäistä kertaa joulun jälkeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:15 Liika on liikaa kirjoitti:
\

Miten niin "miten niin loput???" Ei kai ole sinun asiasi määritellä, mikä on tuhlausta toisten ihmisten perheessä. Jotkut haluaa, että lapsi saa enemmän kuin 1-2 lahjaa. Ei ole törsäystä minusta, jos muutaman paketin ostaa ja saa itsekin nauttia lapsen ilosta ja riemusta. Joulu on kerran vuodessa. :)

Yhteistyössä