Y
yksin
Vieras
Miten hyvin teillä sujuu yhteistyö eron jälkeen? pystyttekö sopimaan lahjojen ostosta yhdessä, vai ostatteko kumpikin omanne ja niitä ei toisen kotona sitten näy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:08 mirena04 kirjoitti:Meillä mennyt exän kanssa aina niin, että hän ostaa yhden lahjan ja minä loput....
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:15 Liika on liikaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:08 mirena04 kirjoitti:Meillä mennyt exän kanssa aina niin, että hän ostaa yhden lahjan ja minä loput....
Miten niin loput??? Meillä perheessä ostetaan vain yksi lahja/ lapsi enempi olisi tuhlausta kun kummitkin lahjan tuo. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:15 Liika on liikaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 13:08 mirena04 kirjoitti:Meillä mennyt exän kanssa aina niin, että hän ostaa yhden lahjan ja minä loput....
Miten niin loput??? Meillä perheessä ostetaan vain yksi lahja/ lapsi enempi olisi tuhlausta kun kummitkin lahjan tuo. :xmas: