Ostatteko te paljon Meandin vaatteita? Mitä tykkäätte niistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Meillä lasten vaatteet, varsinkin paidat, on enimmäkseen Meandin paitoja. Itse oon jo vähä kyllästyny niihin mutta isommat lapsemme tykkäävät niistä tosi paljon ja ne on osoittautuneet kestäviksi joten tulee joka mallistosta ostettua. Onko teillä minkälaisia kokemuksia niistä?

Ostan. Postissa odottaa parhaillaan vajaa 300e paketti, ainakin pupupaitoja, pöllötunika, raitalegginsejä, tassupeppuhousut, itselleni musta t-paita, olikohan muuta...?
(Arvatkaa ketuttaako kun en pääse sitä tänään hakemaan :D)

Tykkään kyllä, plyysivaatteet on erityisen laadukkaita, ovat pysyneet oikein hyvinä. Ja kuosit on enimmäkseen ihania.

En osta. Ja sain taas kutsun kutsuille mutten taida mennä. Lapset ehkä pitäiskin kuoseista mutta minä en. Ja toisekseen ne menee pesussa heti tosi hailakoiksi ja tulee helposti reikijä. Liian kalliita ''halpahalli''paitoja.
Teen itse paljon niin saan paljon kestävämpiä ja mieleisiä.

Tytöille (nyt 6v ja 3v) ostan jotain. Joskus uutena, joskus netistä kauden jälkeen halvalla, joskus huutonetistä ja paljon olen kirppariltakin bongannut. Nyt 8v pojalle en osta enää, koska ei tykkää niistä. Ei ne ehkäenää oikein noin isojen vaatteita olekaan. Satunnaisesti jotain kivoja, esim. se yksi takki ois kiva tässä uudessa mallistossa. Ehkä ostan sen vielä pojalle, kun pidän itse kutsut.

En osta enää. Olen totaalisen kyllästynyt kuoseihin, niiden aika oli ja meni jo. Lisäksi ne junnaavat paikoillaan, se hiton geishakin tuntuu seikkailevan vaatteissa vuodesta toiseen. Ideat finito?

Lisäksi laatu on suuri pettymys. Sen hintaluokan trikoopaitojen kuvittelisi kestävän pesussa haalistumatta, mutta niistähän lähtee värit ekassa tai tokassa pesussa - ja pesen kyllä oikein, eikä samaa ongelmaa ole ollut esim. H&M:n paitojen suhteen. Hinta ja laatu eivät siis todellakaan kohtaa.

Velourvaatteet on kyllä laadukkaita, mutta ihan yhtä hyvinä ovat Lindexin velourkuteet pysyneet ja hinta on neljäsosa tai kolmasosa siitä mitä Meandi:lla.

Miten voi olla, että mielipiteet laadusta vaihtelee noin kovasti? Toiset sanoo, että menee hetkessä huonoksi ja toiset, että kestävät ja kestävät ja kestävät???

[QUOTE="vieras";24477432]Miten voi olla, että mielipiteet laadusta vaihtelee noin kovasti? Toiset sanoo, että menee hetkessä huonoksi ja toiset, että kestävät ja kestävät ja kestävät???[/QUOTE]

Itse ostan lähinnä niitä yksivärisiä, joissa on joku painokuva. Ne kestävät ja kestävät.

Mies haki lauantaina postista hieman vajaan 200-euroisen paketin. :) :whistle:
Juu, tykkään joistakin vaatteista. Osa on kyllä suoraan sanottuna karseita vaatteita.

Trikoopaita oli valtava pettymyts, kolmessa eri kohtaa läntti, saumoista pursotti narut ja siis todella huonolaatinen. Se siitä lähtee kyllä takaisin, mutta osaako joku sanoa että onko saumat ommeltu aina niin, että hihoissa jää kangasta repsottamaan?

Ostan. Ihan hyvän laatuisia noi meidän Me&I vaatteet ovat olleet lapselle sekä mulle itelle. Kaikista kuoseista en tietenkään pidä, mutta ihan hyvin on löytänyt aina ne omat suosikit.

Yhteistyössä