Ostatteko laskuun vai maksatteko käteisellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näin meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näin meillä

Vieras
Tuosta Savannan ketjusta vaan tuli mieleen. Eli ostatteko netistä (tai muualta) tavaroita laskuun? Jos ostatte niin miksi?

Itse shoppailen netissä kaiken aikaa ja tykkään shoppailla, mutta aina tilaan tuotteet postiennakolla, ettei ole laskuja. Me ei käytetä luottokortteja, vaikka nekin on. Ja osamaksusysteemillä ei osteta mitään.

Yleensä laskutkin maksetaan heti kunne avataan ja arvatkaa kuinka ihanaa on tilipäivänä nähdä ne isot rahat tilillä ja huokaista kuinka laskutkin on jo maksettu. ja sit vaan shoppaileen :D

Kaikki muu käteisellä aina, paitsi että mulla on henkka ja maukka-tili. Siitäkin maksan kyllä aina laskun pois, mutta tykkään kun voin kotona sovittaa vaatteet ja lähettää takaisin ne mistä en tykkää. Ja siis vasta sitten maksaa laskun.

Mä tilaan h&m:stä laskulle mutta maksan aina laskun kun se tulee.Mitään ei osteta osamaksulla.Visaa käytän tarvittaessa mutta sitäkin vaan sen verran että pystyn takaisin maksamaan.

Kaikki muu käteisellä, paitsi Elloksella ja H&M:llä olen laskuasiakas. Tavaroita palautettaessa helpompaa kun ei tarvitse sählätä rahojen ja tilinumeroiden kanssa ja lisäksi toimituskulut tulevat laskulla maksettaessa halvemmaksi. Rahat mulla toki on ostoksia varten valmiina laskulla maksusta huolimatta.

Käteisellä yleensä, jotkut isommat ostokset kuten tietokone ensin masterilla ja lasku maksetaan sitte heti kun tulee, tolla masterilla ku saa sen lisätakuun :D

Hennesille on tili mutta senkin maksan samantein pois kun lasku tulee =)

No jos tulee laskulla niin se maksetaan pois ja sillä sipuli. Elokuvakerhosta,kirjakerhoista yms ainakin tulee laskulla, voi saada postiennakonkin en tiedä, mutta ei sillä ole väliä koska joka tapauksessa maksan ne heti. Ikinä ei ole autoa pienempää velalla maksettu.

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Kaikki muu käteisellä, paitsi Elloksella ja H&M:llä olen laskuasiakas. Tavaroita palautettaessa helpompaa kun ei tarvitse sählätä rahojen ja tilinumeroiden kanssa ja lisäksi toimituskulut tulevat laskulla maksettaessa halvemmaksi. Rahat mulla toki on ostoksia varten valmiina laskulla maksusta huolimatta.

Mullakin on noita tilisysteemejä ja ne on ihan käteviä palautustenkin kannalta, mutta rahat on aina valmiina laskua varten.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Kaikki muu käteisellä aina, paitsi että mulla on henkka ja maukka-tili. Siitäkin maksan kyllä aina laskun pois, mutta tykkään kun voin kotona sovittaa vaatteet ja lähettää takaisin ne mistä en tykkää. Ja siis vasta sitten maksaa laskun.

Sama juttu. Jos lähetän takas niin kiva, että se onnistuu noin vaan eikä tarvi sitte odotella rahoja takasin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
netin kauta osamaksulla joskus,kun näin jää enemmän rahaa shoppailla jossain muuallakin jos ostos maksaa yli 500 vaikka

Ja sitten niitä laskuja onkin se 30 kipaletta vartoomassa.. :whistle:

khe,khe hetki nyt laskin että niitä on vain tasa 10kpl ei 30 kuitenkin ;) (20+ )on muut laskut

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
netin kauta osamaksulla joskus,kun näin jää enemmän rahaa shoppailla jossain muuallakin jos ostos maksaa yli 500 vaikka

:headwall:

Miten se sulle kuuluu? :laugh:

Ensin rehvastellaan kuinka on ostettu sitä, tätä ja tuota ja kohta huokaillaan että voi voi kun on taas monella tonnilla laskuja maksettavana. Toiset vaan ei opi järkevää rahankäyttöä ikinä.

:headwall:

Miten se sulle kuuluu? :laugh:

Ensin rehvastellaan kuinka on ostettu sitä, tätä ja tuota ja kohta huokaillaan että voi voi kun on taas monella tonnilla laskuja maksettavana. Toiset vaan ei opi järkevää rahankäyttöä ikinä.
no eipä haita ;) pitäis vaan ostaa tommonen kone viivakodin varten ;) :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä