Ostatteko itsellenne lahjoja, yksin tai yhdessä miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elena

Vieras
Meillä on tapana ollut aina, että ostetaan miehen kanssa toisillemme ihan muutama lahja ja yleensä se on ollut jotain mitä toinen tarvitsee. Mua vaan jotenkin ihmetyttää sellanen, kun eräs pariskunta ostaa toisilleen ennalta sovitun kappale määrän verran lahjoja. Jos esim on sovittu, että ostetaan 20 lahjaa niin niistä kaks voi olla jotain järkevää ja loput ns.keksimällä keksittyjä turhamaisuuksia. Mitä järkee, vai onko siinä vaan kyse siitä määrästä et pitää olla mahdollisimman paljon? Ja kyseinen idea on lähtenyt tämän pariskunnan naiselta ja hän sitten aina joulun jälkeen mainostaa kaikille kuinka "pekka" on ostanut hänelle niin ja niin monta lahjaa. Lähinnä huvittavaa aikuisilta, mutta kukin tietty tavallaan...
Ja ennen kuin joku mainitsee, niin en ole kade tai mitään, lähinnä ihmetyttää se et jos nyt on pakko ostaa niitä lahjoja just vaikka 20 niin eikö olis kiva et ne kaikki olis sit jotain tarpeellista eikä krääsää. Pitäiskö tänä vuonna kysyä tältä naiselta, että kumpi sai enemmän lahjoja, äiti vai lapsi ;)

Ostellaan molemmat toisillemme muutamia lahjoja.

Pitäis kyl varmaan sopia joku kiintee määrä esim 3 kun yleensä on käynyt niin, että minä olen ostanu 5-6 pakettia ja mies esim vaan 3. Niin sitte sil on sellanen olo et ei oo mulle tarpeeks :heart:
Vaikka mä vaan ostan, koska tykkään ja yleensä keksin suht helposti mitä ostan.

Siinä en näe mitään järkeä, et sovitaan just joku iso määrä ja sitten täytyy keksimällä keksiä mitä sitä sitten ostais toiselle.

Yhteistyössä