Ostatteko huutonetistä vaatepaketteja joissa on mukana äp-vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Olen laittanut ne mukaan "ylimääräiseksi" eli siis ilmaiseksi ja muut vaatteet ovat niitä, joihin huutoa odotan. Olen tämän maininnut kohteessakin. Paketissa on laadukkaita vähän käytettyjä Name It vaatteita ja muutama H&M ym. mut ei vaan mene kaupaksi :( Hintakin on mielestäni todella halpa. 10e + postarit, ei hintavarausta.

Vai onko se niin että pojan vaatteet menee huonommin kaupaksi kuin tytön?

Huutonetissähän menee tosi hyvin kaupaksi hyväkuntoiset äitiysvaatteet! Miksi ihmeessä lisäilet niitä muihin paketteihin ylimääräisenä???

Laita reilusti myyntiin omana pakettinaan. Eihän ihmiset halua maksaa postikuluja tuotteista joita eivät edes itse ole valinneet tai tarvitse.

Lasten vaatteet erikseen myyntiin, näillehän on kokonaan eri osastotkin (äitiysvaatteet ja lastenvaatteet koon mukaan)

Nuo pojan vaatteet, niin huutiksessa on paljon kulunutta / rumaa / liian tavallista pikien vaatetta mielestäni, ja paketit on liian isoja! En halua sataa kiloa tavallista pesunukkaista rutkua ostaa.

Tyttöjen vaatteet on usein siistimpiä, nätimpiä ja pienempinä paketteinakin. Ilmeisesti poikien tyylikkäitä ja kivoja vaatteita ei harrasteta niin paljon ku tyttöjen :)

Alkuperäinen kirjoittaja analyysiä sulle :
Huutonetissähän menee tosi hyvin kaupaksi hyväkuntoiset äitiysvaatteet! Miksi ihmeessä lisäilet niitä muihin paketteihin ylimääräisenä???

Laita reilusti myyntiin omana pakettinaan. Eihän ihmiset halua maksaa postikuluja tuotteista joita eivät edes itse ole valinneet tai tarvitse.

Lasten vaatteet erikseen myyntiin, näillehän on kokonaan eri osastotkin (äitiysvaatteet ja lastenvaatteet koon mukaan)

Nuo pojan vaatteet, niin huutiksessa on paljon kulunutta / rumaa / liian tavallista pikien vaatetta mielestäni, ja paketit on liian isoja! En halua sataa kiloa tavallista pesunukkaista rutkua ostaa.

Tyttöjen vaatteet on usein siistimpiä, nätimpiä ja pienempinä paketteinakin. Ilmeisesti poikien tyylikkäitä ja kivoja vaatteita ei harrasteta niin paljon ku tyttöjen :)

Ap tarkoitti äitiyspakkauksen vaatteita, ei äitiysvaatteita:)

Ei noista paketeista saa hyvin, yksittäin myytynä saa paremman hinnan. Esim bodyt olis ollut pakettina n.2e/kpl
mutta kun myin yksittelen niistä sai n.4 e.
Ja en itekään huutaisi paketteja kun ei niissä yleensä ole kuin ys-kaks vaatetta jotka kiinnostaa.

Yhteistyössä