Ostatteko huutiksesta 0-palautteiselta?

• Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
:))
Loin nimittäin itselleni juuri huutistunnukset joten palautteita on sen 0. Ajattelin jos saisi myytyä meille liian pieniä lastenvaatteita ja uusiakin pitäisi ostaa joten ajattelin kokeilla myös ostamista huutiksesta. Kannattaisiko minun odottaa ensin että saan palautteita itselleni ostoista ennen kuin laitan myyntiin mitään? Ja samalla voitte antaa vinkkejä millainen on hyvä myynti-ilmoitus. :)

Ken guru
Ostan kyllä. En ole koskaan myynyt siellä mitään, joten toiseen kysymykseen en osaa muuten vastata, muuta kuin että 2 viikkoa tuntuu kyllä ihan o.k ajalta niin useampi ihminen ehtii huomata ilmoituksen. Viikko voi olla liian lyhyt.

"vieras"
Vähän riippuu kohteesta kauanko on auki. Viikko on ok aika. Välillä ärsyttää ne kahden viikon ajat siellä..Kukin tyylilään. Ja ne hintavaraukset. Kun lähdetään 0 eurosta liikkeelle ja hv on vaik 40 euroa ja korotus 2 e, niin huoh.Ite laitan lähtöhinnaks sellaisen, että yks huuto riittää. Enkä siis oleta saavani voittoa tms. haluan vaan eroon tavarasta.

"Annika"
Voisin ostaa nollapalitteiselta jos on samalla paikkakunnalla, jolloin voisin käydä hakemassa tuotteen. Toisaalta jos kyse on esim lasten sisävaatteista joissa hintaa ehkä euron pari niin riski on aika pieni vaikka toimitus olis postitse.

Laita vaan pikkuhiljaa sitä tavaraa myyntiin ja ostele samalla itse. Viikko on hyvä aika, mutta olen havainnut sen että viikonloppuisin tulee eniten katselijoita kojteisiini, ehkä kannattaa laittaa huudot päättymään sunnuntai-iltana tai maanantaina. Ja kannattaa laittaa myös joku osta heti hinta kun kaikki ei jaksa kyttäillä huudon päättymistä vaan mieluummin ostaa tuotteen heti.

"joo"
Minä ostaisin kyllä o-tapaukseltakin, negojen määrä on minusta tärkeämpi asia. Muistan kun itse odottelin niitä plussia ennen kuin aloin itse myymään ja jonkun aikaa sainkin odotella, kun kaikki eivät anna palautetta kauppojen päättymisen jälkeen. Se on tosi ärsyttävää, kun on itse antanut palautteen, mutta toisesta ei kuulu kauppojen jälkeen mitään.

"joo"
Äläkä lähde siihen hintavarauspelleilyyn, minä en ainakaan osta mitään sellaisilta myyjiltä, jotka eivät myy tavaraansa siihen hintaan minkä pistävät aloitushinnaksi.

"vieras"
Pikkuostoksissa ei ole palautteiden määrällä väliä, kunhan ei ole negoja. Itseäni on huijattu ja huijarilla oli palautteita, ei negoja, mutta tunnukset olivatkin luovutettu huijarille, tuli juuri oikeuden paperit asiasta, että pitäisi kirjoitella ulosottopyyntö ja laittaa menemään.

joo hintavaraukset on ääliömäisiä. Laittaisivat suoraan lähdöksi sen hinnan, jolla on valmis myymään. Itse skippaan suoraan tuotteet joilla on hintavaraus vaikka olisi kuinka ihana.

Ja viikko on ok myyntiaika. Jos huomaan tuotteen, jonka tahtoisin mutta se sulkeutuu vasta parin viikon päästä, jää se usein huutamatta. Satunnaisesti laitan kirjanmerkkeihin, että muistan huutaa lähempänä mutta usein käy niin etten tarkasta tarpeeksi usein kirjanmerkkejä, joten kohde onkin jo sitten sulkeutunut.

Yhteistyössä