Ostaisitteko minuna tämän talon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme etsineet omakotaloa kauan. Rakentamaan meistä ei ole. Muuttovalmiissakin taloissa pitää kuitenkin raksan siivous hoitaa itse ja piha-alueet itse. Muuttovalmis talo on mielestäni myös aika kallis ratkaisu. Kysyimme tarjouksia sievitalolta, teri taloilta ja kastellilta ja muuttovalmiina talon kustannukset olisivat 130m2 talossakin joka firmalla se noin 300 000 ottaen huomioon pihan loppukuntoon saattamisen jne. Mitään kastellin economya ei haluta.

Olen haaveillut aina modernista kodista, jossa on paljon valkoista ja johon sopisi moderneja kalusteita yms. Olen myös aina ajatellut, että ehdottomasti yksitasoinen talo.

Nyt kotikunnassamme on tullut myyntiin talo, jonka sijainti on täydellinen. Lähellä lasten isovanhempia, parhaita kavereita ja koulumatkaa reilu kilometri ja koko koulumatka olisi melkonturvallista reittiä. Tontti on metsän laidalla ja tontin koko 2200m2. Talo on kuitenkin kaksikerroksinen kannustalojen onnela. Eli todella maalaisromanttinen. Sisällä paljon ruskeaa, beigeä jne. Seinäpinnat voidaan kyllä maalata ja tapetoida. Keittiötä ei viitsisi rempata kun talo on vm 2009 ja hyvässä kunnossa. Keittiössä posliiniallas ja tosi country tyyliset kaapistot jne... Olkkarissa aika krumeluuritakka jne...
Ihan nätti talo on.

Tässä nyt 3v etsitty taloa ja tämä ensimmäinen varteenotettava vaihtoehto.. Eli jos jatkamme etsintää niin seuraavaa saa odotella..

Seinien tapetointi ja maalaus muuttaa jo paljon. Täysin modernia ilmettä et saa tuollaiseen taloon ja perinnetaloon ei edes sovi moderni tyyli.
Tyylistä saa silti klassisen ja hillityn ihan helposti. Maalaisromanttista on vaikea muuttaa moderniksi, mutta ylelliseksi voi? Pidätkö ylellisestä ja kallisesta tyylistä?

Yhteistyössä