Ostaisitteko kirpparilta lasten pussilakanasettejä?

Ostettiin pojalle isojen täkki ja tyyny, nyt sitten jäi nuo pienten pussilakanasetit ilman käyttäjää. On hyväkuntoisia. Värit ei haalistuneet, eikä tahroja tms.
Ajattelin viedä kirppikselle kunhan paikan otan. Meneeköhän kaupaks? Millasilla hinnoilla? Mites, menisköhän peittokin kaupaks? Sekin hyväkuntoinen.
 
Mä en keksi mitään syytä miksi en ostaisi. Voi olla että mä olen jotenkin outo, mutta kun lakanat laittaa pesukoneeseen ja pesee kuumassa, niin mulle ainakin ne on sen jälkeen kuin uudet. En tosin ole kirppikseltä koskaan pussilakanoita ostanut, mutta ainoastaan siitä syystä ettei ole mieleisiä osunut eteen. Paljon muita löytöjä olen kyllä tehnyt ja aion tehdä jatkossakin =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valvatti:
Kyllä ne varmaan menee, jos ovat uudehkoa kuosia ja hyväkuntoisia. Peitto myös, jos ei paljon laita hintaa (mikäli tarkoitat äp-peittoa).
Ei ole äp-peitto. Vaan sellanen isompien lasten peitto. Pussilakanoiden kuoseissa mm. muumit, pupuja ja jalkapalloja.
 
Ostaisin varmaan siinä tapauksessa, jos olisi erityisen söpöt. Muutoin en ehkä kiinnittäisi huomiota, enkä sen takia ostaisi, koska yleensä kirppiksiä kierrellessä etsin jotain "spesiaalia". 2 ? olisi korkein hinta voisin maksaa tosi söpöstä lakanasta.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
No mites, oisko ihan tyhmää myydä pakettina jatkettava sänky, patja, petari + ne pussilakanasetit ja peitto?

lakanoita jos oikein halpoja ja ihania saattaisin vauvalle ostaa ja pinniksen jos hyvä ja halpa..mutta petaria,patjaa ja peittoa en ikinä ostaisi käytettynä,edes kaverilta.
 

Yhteistyössä