Ostaisitko lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusperheellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusperheellinen"

Vieras
Tämä ei ole valitus ja jokainen tekee niin kuin haluaa mutta itseäni ihmetyttää koska itse ostaisin.

Meillä siis uusperhe missä minulla kaksi lasta ja miehellä kolme. Asumme minä+ mieheni ja minun lapseni yhdessä ja miehen lapset käy noin kerran kk tai kerran kahdessa kk.

Miehen eno tuo aina jouluksi lahjoja. Ostaa siis miehen lapsille lahjoja, jokaiselle 3-4 ja sitten miehelle oman lahjan ja sitten minulle ja miehelle yhteiseksi 2 lahjaa. Mutta hän ei osta näille kahdelle eli minun lapsilleni mitään lahjoja. Tämä lahjamäärä on siis ihan vakio ollut aina jo noin 5 vuotta. Paitsi että nyt toi meidän vielä syntymättömälle lapselle kans lahjan.

Etpä tuolle mitään mahda, lahjoja voi jokainen ostaa sen verran kuin haluaa.

Ikävää mun mielestä, ois kiva jos ostaisi jonkun yhteisen lahjan kaikille lapsille sit vaikka eikä noin eritellysti. Mutta toisaalta sun lapsesi saattavat saada ex-miehen suvulta lahjoja, joita teidän yhteiset lapset eivät saa.

Ei tuo ulkopuolisen ole niin helppoa tietää.

[QUOTE="uusperheellinen";22594623]Tämä ei ole valitus ja jokainen tekee niin kuin haluaa mutta itseäni ihmetyttää koska itse ostaisin.

Meillä siis uusperhe missä minulla kaksi lasta ja miehellä kolme. Asumme minä+ mieheni ja minun lapseni yhdessä ja miehen lapset käy noin kerran kk tai kerran kahdessa kk.

Miehen eno tuo aina jouluksi lahjoja. Ostaa siis miehen lapsille lahjoja, jokaiselle 3-4 ja sitten miehelle oman lahjan ja sitten minulle ja miehelle yhteiseksi 2 lahjaa. Mutta hän ei osta näille kahdelle eli minun lapsilleni mitään lahjoja. Tämä lahjamäärä on siis ihan vakio ollut aina jo noin 5 vuotta. Paitsi että nyt toi meidän vielä syntymättömälle lapselle kans lahjan.[/QUOTE]

Entä sinun oma sukusi, ostaako esim. tätisi/enosi sinun miehesi lapsille lahjoja?

Yhteistyössä