Ostaisitko kirppikseltä käytetyt crocsit lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä

Vieras
Kun aina puhutaan,ettei lapselle käytettyjä kenkiä, koska kenkä on muotoutunut toisen jalan mukaan. Minusta nuo crocsit ovat sellaista ainetta, ettei se pahemmin muotoudu ja ostin kirppikseltä käytetyt, mutta siistit kengät. kantapään pohja oli hiukan pyöristynyt, mutta minusta vielä olivat oikein siistit.

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä:
Kun aina puhutaan,ettei lapselle käytettyjä kenkiä, koska kenkä on muotoutunut toisen jalan mukaan. Minusta nuo crocsit ovat sellaista ainetta, ettei se pahemmin muotoudu ja ostin kirppikseltä käytetyt, mutta siistit kengät. kantapään pohja oli hiukan pyöristynyt, mutta minusta vielä olivat oikein siistit.

no en, koska "groksseja" saa kaupasta vitosella. saman asian ajavat nekin

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

no en, koska "groksseja" saa kaupasta vitosella. saman asian ajavat nekin

onko se sulle enempi hintakysymys kuin se ettei käytettyjä kenkiä voi laittaa lapsen jalkaan?

Itse ainasin desifioisin ne... ja kuten yllä mainittiin niin saa halvalla niitä kopioita, jotka eivät ihan hirveästi eroa aidoista (vähän kovemmat ja liukkaammat.) mutta niin, toivottavasti et paljoa maksanut jos eivät ole aidot....

ostitkohan juuri meidän croksit? :) mistä päin?

nimenomaa ne muotoutuu jalalle materiaalinsa ansiosta, itse en ostaisi kenkiä lainkaan kirpputorilta, ellei kyseessä ole esim juhlakengät tai muita mitä ei paljoa käytetä. Ja turha on vedota rahaan, sillä itse olen yh ja lapsen kanssa kotona ja aina on ollaan uudet ja hyvät kengät saatu uutenakin. On vain mielipide asioita tämäkin =)

2 euroa, ei ollut se perinteinen malli, vaan vähän erikoisempi. Ja olivat aidot crocsit.

Kävin googeloimassa ja tosiaan, aito muotoutuu jalan lämmössä. Käsittääkseni tuo ominaisuus ei häviä mihinkään, joten eiköhän muotoudu toisellekin lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraaas:
nimenomaa ne muotoutuu jalalle materiaalinsa ansiosta, itse en ostaisi kenkiä lainkaan kirpputorilta, ellei kyseessä ole esim juhlakengät tai muita mitä ei paljoa käytetä. Ja turha on vedota rahaan, sillä itse olen yh ja lapsen kanssa kotona ja aina on ollaan uudet ja hyvät kengät saatu uutenakin. On vain mielipide asioita tämäkin =)

ei ole meillä rahakysymys. Lähinnä ekologinen kysymys. Ostan mahdollisimman paljon vaatteemme käytettyinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
2 euroa, ei ollut se perinteinen malli, vaan vähän erikoisempi. Ja olivat aidot crocsit.

Kävin googeloimassa ja tosiaan, aito muotoutuu jalan lämmössä. Käsittääkseni tuo ominaisuus ei häviä mihinkään, joten eiköhän muotoudu toisellekin lapselle.

Mielenkiintoista. Ihan sillä, että jos itsekin löydän kirpparilta halvalla crokseja, niin kannattaisiko niitä ostaa piha kengiksi
:/

Yhteistyössä