Ostaisitko Hello Kitty-keittiön 2-v pojalle?

  • Viestiketjun aloittaja ll
  • Ensimmäinen viesti
piutpaut
No entäs jos ostat sellaisen brion hellan, jos häiritsee miestäsi se pinkkisyys.. Meillä kohta 2v pojalla on punainen brion hella ja on ollut kovassa käytössä. Eikä hyppää silmään =)
 
En ostaisi. Se on kuitenkin joku Kiinassa tehty muovihirvitys. Mutta jos Brion hellassa olisi hellokittyn kuva, niin ei se haittaisi - kunhan lapsesta se olisi kiva.

Meillä on pojalla astiat, liesi (sellainen mini) ja täysverinen kauppa.

Poika kyllä saa muumipotkulaudan, mutta olisin vinkannut isovanhemmille hellokittyä, jos poika olisi sitä osoittanut mainoksessa. Mutta valitsi muumin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ostais kyl..
No miksi? Onko liian "pinkki" vai eivätkö pojat mielestäsi voi leikkiä kotileikkejä?
Meillä on myös tyttövauva, olisi siitä varmaan hänellekin iloa vähän ajan päästä.
Toki voi leikkiä kotileikkejä.Meiltäkin löytyy tyttöjä sekä se poika perheestä :)
en vaan oikein tykkää Hellou Kittystä siinä syy :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pojat on poikia:
Poneja ja Hello Kittyjä pojalle?
No. Sama se, jos poika itse tykkää. Toivottavasti ei vaan kouluun lelupäivänä halua viedä Barbieta!
Niin? Mitä pahaa siinä että poika hoivaa ja hellii isoa pehmo-ponya? Juottaa sille tuttipullosta maitoa ym.
 
Pojat on poikia
Kuten sanoin: Sama se, jos poika itse tykkää. Pointti olikin siinä, että lapset osaa olla todella ilkeitä toisilleen jos esim. myöhemmin siellä koulun lelupäivänä pojalla on mukana iso pehmo-poni, kun muilla ikätovereilla on niitä autoja.
 
vieras
meil on keskimmäisel pojal nukkeja,barbeja,mä en vaan ymmärrä miksi muka on poikien ja tyttöjen juttuja,tarhaan viel lelupäivänä nuken tai barbin ja on niin onnellinen kun kukaan ei hauku/kiusaa sen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pojat on poikia:
Kuten sanoin: Sama se, jos poika itse tykkää. Pointti olikin siinä, että lapset osaa olla todella ilkeitä toisilleen jos esim. myöhemmin siellä koulun lelupäivänä pojalla on mukana iso pehmo-poni, kun muilla ikätovereilla on niitä autoja.
Eli jos joskus on niin tehty, muutokselle ei ole tässä maailmassa sijaa? Erilaisuudelle ei ole mitään sijaa? Kaikkien pitää pukeutua samanlailla, pitää samoista asioista, jne. Ja lapsistahan ennakkoluulot eivät lähde liikkeelle, vaan aikuisista.

Ajatella, ennenmuinoin oli vaaleanpunainen vissiin miesten väri.
 

Yhteistyössä