Ostaisitko 122,5cm pitkälle tytölle Reimatecin toppatakin koossa 122 vai 128?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti84"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti84"

Vieras
Eli otsikossa tulikin jo kysymys, eli olisikohan 122,5 cm pitkälle tytölle parempi kokovalinta Reimatecin toppatakissa 122 vai 128? Ei ole kiva, jos on liian suuri, hankala silloin liikkua, mutta ei tietysti kiva jos hihat niukat... Jos jollain sattuisi olemaan samanmittainen tyttö, niin minkä kokoinen takki hänellä nyt talveksi? :)

Mun 125 cm (8,5v) tytölle menee reilusti 122 cm reimatecin takki.
Toki kannattaa sovittaa ennen ostoa, josko isompiki olisi jo käyttökelpoinen. Itse tykkään, että ulkovaatteet on vain "sopivan reiluja", lainapeitettä muistuttavassa takissa ei ole kiva leikkiä.

Riippuu paljon lapsen mallista ja takin mallista. Reiman mallit voivat olla erilaisia, jotkut on kovasti reiluja ja nyt ilmeisesti uudemmat mallistot on slimmempiä ja isompi takki voi olla aivan hyvä jo nyt ja menee sitten jopa kaksi talvea, mikä on huippu juttu.
Minun poikani on nyt 123 cm ja meillä on 122 cm toppatakki Reimatec hänelle. Mittasin takin niin oli hihojen pituudelta sama kuin Remu 128 cm. Eli varmasti tämän talven menee

Kiitos vastauksista :) Taidan uskaltaa ostaa sen 122 koon takin. Meillä on Ticketin koon 128 toppatakki ostettuna, ja se on tytölle tosi reilu, niin siksi mietitään, että pakko ostaa vielä toinen takki ainakin nyt alkutalveksi, kun ei tuossa ole varsinkaan pikkupakkasilla kiva touhuta.

Ne uudet reimatecit on kylla todella paljon pienempaa mallia.. Etta riippuu varmaan takistakin. Itse ostin metrin mittaiselle koon 110 valikausitakin, kun se 104, mita normisti nyt ostetaan, oli just "niin sopiva", ettei sinne alle ois paljoa sopinut.

Paasisitko sovittamaan..

Yhteistyössä