V
voivoivoooooi
Vieras
pleikkari 2 peli tarvis olla.Yritin eilen kattoo kaupoissa pelejä mut meni sormi suuhun,en osannut valita mikä olis nyt tällähetkellä sellainen peli mitä ton ikäiset pelaa.Help?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:nämä guitar jutut ainakin uppoo meidän 12-vuotiaaseen.ANTTILASSA oli sellanen kitara ja peli vajaat 50 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Soitellaan sitä kitaraa ja pelistä saa jotain pisteitä meneekö oikein.Pelissä on noita biisejä aika lailla.Meillä ennestään yksi kitara ja peli ja kyllä on kovassa käytössä.15-vuotiaatkin soittelevat
kitaraa.Myynnissä on myös monenlaista irtopeliä.Kyllä ne myyjät kaupassa esittelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Lego Indiana Jones 2 on paketissa meidän pian 9v pojalle. Täyttää siis helmikuussa 9v.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Lego Indiana Jones 2 on paketissa meidän pian 9v pojalle. Täyttää siis helmikuussa 9v.
Tätä mä voisin kans ehkä kattella kaupasta.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Lego Indiana Jones 2 on paketissa meidän pian 9v pojalle. Täyttää siis helmikuussa 9v.
Sitä en löytänyt PS2:lle, vain PS3:lle ja PSP:lle :/ Meillä olisi 10 v halunnut tuon ja meillä on vain PS2.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Lego Indiana Jones 2 on paketissa meidän pian 9v pojalle. Täyttää siis helmikuussa 9v.
Sitä en löytänyt PS2:lle, vain PS3:lle ja PSP:lle :/ Meillä olisi 10 v halunnut tuon ja meillä on vain PS2.
No voi hitsin vitsiOn tää niin vaikeeta.Voisinhan mä ottaa pojan mukaan et saa ite valita mieleisen mut sit se ei kyl enään oo mikään yllätys.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Lego Indiana Jones 2 on paketissa meidän pian 9v pojalle. Täyttää siis helmikuussa 9v.
No voi hitsin vitsiOn tää niin vaikeeta.Voisinhan mä ottaa pojan mukaan et saa ite valita mieleisen mut sit se ei kyl enään oo mikään yllätys.
Onhan se tavallaan yllätys että saa pelin, paljon mieluisampi yllätys kun on semmoinen mistä oikeasti tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin,onhan asia noinkin.Taidan kaapata poitsun sittenkin vaan mukaani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin,onhan asia noinkin.Taidan kaapata poitsun sittenkin vaan mukaani![]()
Kun mun kummipoika oli 12v kysyin mitä haluaa joululahjaksi, sieltä tuli vastaukseksi että Black&White -tietokonepeli.
Mistä en ollut aikaisemmin kuullutkaan mitään, joten oli erittäin hyvä että kysyin suoraan.
Siksi suosittelen kysymään![]()