ostaako kukaan lapsille käytettyjä kenkiä?

ajattelin vain ku ite en oikee osaa niitä käytettyjä ostaa vaikka oisivat kuinka hyvä kuntosia :/

ja kun ois pieniä lasten kenkiä niin mietin et kannattaako niitä laittaa edes myyntiin että ostaakoha niitä etes kukaan :snotty: :/
 
Sylvi harmaana
Joo voi olla kaupaksi saaminen aika nihkeetä... on kokemusta, olen yrittänyt myydä niin kirpulla kun huutiksessakin eikä lähes iskemättömätkään mee kaupaksi millään hinnalla. Eikun kerran meni yhdet kengät kirpulla yhdellä eurolla :)
Ostan 99% kengistä kyllä uusina, tosin nyt pojalle löytyi niin hyväkuntoiset Tepsut huutiksesta, että oli pakko sillä hinnalla ostaa pois. Ei kyllä näy vähäisintäkään käytön merkkiä eli eiköhän noilla yhden talven tepsuta :)
Olen periaatteessa vastaan tällaista kaiken uutena ostamista mutta tässä asiassa kyllä on pakko myöntää, etten yleensä elä kuten opetan.
 
juu
Minä. Varsinkin ihan pienten kenkiä löytyy kirpparilta lähes uudenveroisia. Ja kun rahaa ei ole kauheasti, niin käytettyjen ostaminen varsin järkevää. Huonokuntoisia en osta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi harmaana:
Joo voi olla kaupaksi saaminen aika nihkeetä... on kokemusta, olen yrittänyt myydä niin kirpulla kun huutiksessakin eikä lähes iskemättömätkään mee kaupaksi millään hinnalla. Eikun kerran meni yhdet kengät kirpulla yhdellä eurolla :)
Ostan 99% kengistä kyllä uusina, tosin nyt pojalle löytyi niin hyväkuntoiset Tepsut huutiksesta, että oli pakko sillä hinnalla ostaa pois. Ei kyllä näy vähäisintäkään käytön merkkiä eli eiköhän noilla yhden talven tepsuta :)
Olen periaatteessa vastaan tällaista kaiken uutena ostamista mutta tässä asiassa kyllä on pakko myöntää, etten yleensä elä kuten opetan.
kyllä määki muuta vaatetta voin ostaa käytettynä,paitsi alushousuja :LOL: mutta en kenkiä :)
 
oon parit ostanut. ja myöskin saanut tutuilta. suurimman osan kyllä uutena ostanut.
ja oon kyllä saanut käytetytkin kaikki kaupaksi huuto.netissä :)
vaatepaketin teen ja pistän kengät mukaan niin ihan hyvällä summalla on menneet kaupaksi.
 
vieras
Joo, joitain juhlakenkiä olen ostanut. Mutta niitä ei ole paljon pidetty, eikä meilläkään kovasti käyttöä sellaisille ole. Eli en usko, että muutaman tunnin käyttö vuodessa saa jalkoja pilalle. Mutta kaikki ns. käyttökengät ostan uutena. Parempi kuntoisia kenkiä kierrätän omien lasten kesken.
 
vieras
Mielummin hyvät käytettyinä kuin huonot uusina jos olisi niin tiukkaa rahasta. Huonoja kun on kaupat väärällään.

Olen saanut siisteistä kengistä kirppiksellä 1-5?.
 
vieras
kumppareita olen ostanut ja sitten ihan pieniä lähes käyttämättömiä kenkiä, joista näkee että niillä ei ole juuri kävelty vaan ovat olleet rattaissaistuskelijan jaloissa. samoin luistimia ja monoja ostan käytettyinä, vaikka se onkin himpun verran eri asia.
 
Vieras
Jos olisi tutulta sellaset melkein käyttämättömät hyväkuntoiset voisin harkita. Itelleni en ostais missään tapauksessa kun ei tiedä mitä kuvottavia jalkasieniä edellisellä käyttäjällä on ollut.
 
laappis
Jotain kenkiä kyllä lapselle sellaisiksi kakkoskengiksi mutta paremmat kävelykengät uutena.
Kaikki olen sitten myynyt kirpparilla ja hyvin menee kaupaksi, viime talvena käytetyt Kuomatkin meni 8eurolla.

Itselle ostan kaikki kengät kirpparilta.
 
b.j
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
en osta, kaikkea muuta kyllä mutta en kenkiä.
ihan sen takia että kengät muotoutuu jalanmukaan ja toisten kengillä kävely voi olla vahingollista jopa ihan selälle.
Tämän propagandan meille tarjoaa kenkäkauppiaasi.
 

Yhteistyössä