ostaako kukaan enää vhs-kasetteja?

Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Mulla oli huutonetissä läjä vhs kasetteja myynnissä. Ei tosin lasten leffoja. Kauhuleffoja yms. Pyyntihintana oli 50c kappale. Yksikään ei mennyt myyntiin.
Aikuisten kasetit menee aika huonosti kaupasti kirppareillakin (kyllä niitä aina joku ostaa jos hinta on pieni). Huuto.netistä en ostaisi lastenkaan, koska postikulut ovat liian suuret. Pakettinakaan en sieltä varmaan ostaisi, koska mieluummin ostan yksittäin enkä tarvitse isoa läjää. Hintasi ei kyllä ollut paha, mutta ehkä kirpparilla menisi paremmin kaupaksi.

Voi hitsi, mulla ois niitä lastenfilmejä kauhee kasa anoppilan varastossa. Täytyys melkeen etsiä ne ja koittaa kaupata jollekin. Koitin niitä tarhalle tyrkyttää, jos joskus oisivat halunneet katsoa mutta ei kelvannu :whistle: Meillä ainakin paljon Titi-Nallea ja muuta musiikkileikkihommaa.

*
Jos sais valita niin en osatis muita kuin vhs:iä, ARVATKAA millaisessa kunnossa dvdt on muutaman käyttökerran jälkeen jos 3v. ja 5v. pääsee niihin käsiksi ja heittelee lattioille...naarmuja täynnä eivätkä enää toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Jos sais valita niin en osatis muita kuin vhs:iä, ARVATKAA millaisessa kunnossa dvdt on muutaman käyttökerran jälkeen jos 3v. ja 5v. pääsee niihin käsiksi ja heittelee lattioille...naarmuja täynnä eivätkä enää toimi.
sepä. siks mä en ikinä osta pelejä tai lasten leffoja näkemättä levyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Kamalassa :D
itse kanssa ostan kirppareilta jos sattuu osumaan kohdalle juuri 0.20-1e hintaan..huutiksessa taitaa kulut karkoittaa asiakkaat..

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ostaa.

ja nyt oli jossain myynnissä laite millä saa vhs:t dvd muotoon :D

miten ne kopsataan...huutonetissä oli ihania disneyn vhs-kasetteja.kiva olis jos sais niistä dvd:n kun kaupassa maksaa hirveesti nuo disneyn dvd:t!!ois sit molemmat niin vois katella sekä kotona ja anoppilassa..

Yhteistyössä