Aikuisten kasetit menee aika huonosti kaupasti kirppareillakin (kyllä niitä aina joku ostaa jos hinta on pieni). Huuto.netistä en ostaisi lastenkaan, koska postikulut ovat liian suuret. Pakettinakaan en sieltä varmaan ostaisi, koska mieluummin ostan yksittäin enkä tarvitse isoa läjää. Hintasi ei kyllä ollut paha, mutta ehkä kirpparilla menisi paremmin kaupaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Mulla oli huutonetissä läjä vhs kasetteja myynnissä. Ei tosin lasten leffoja. Kauhuleffoja yms. Pyyntihintana oli 50c kappale. Yksikään ei mennyt myyntiin.
Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Muffa::wave: Mä ostelen niitä kirppiksiltä. =)
Tää oliskin kätevä Meiltä löytyy 2005 ostetut videot ja kasa vhs:iä, mutta ei noita tule katseltua...Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ostaa.
ja nyt oli jossain myynnissä laite millä saa vhs:t dvd muotoon
sepä. siks mä en ikinä osta pelejä tai lasten leffoja näkemättä levyäAlkuperäinen kirjoittaja *:Jos sais valita niin en osatis muita kuin vhs:iä, ARVATKAA millaisessa kunnossa dvdt on muutaman käyttökerran jälkeen jos 3v. ja 5v. pääsee niihin käsiksi ja heittelee lattioille...naarmuja täynnä eivätkä enää toimi.
KamalassaAlkuperäinen kirjoittaja *:Jos sais valita niin en osatis muita kuin vhs:iä, ARVATKAA millaisessa kunnossa dvdt on muutaman käyttökerran jälkeen jos 3v. ja 5v. pääsee niihin käsiksi ja heittelee lattioille...naarmuja täynnä eivätkä enää toimi.
Joo, ei niitä kannata monilla euroilla ostellaAlkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:minäki ostan 0,10-1euron hintaan. Mut näinpä taas 3-5euron vhs:kin kirpparilla ja niitä ei kyl kukaan osta.
Mä ostan jos halvalla kouvolan suunnalla.Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:meillä on kaappi täynnä lasten vhs-kasetteja tarpeettomana,mutta ostaako niitä enää kukaan jos myyntiin laittaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ostaa.
ja nyt oli jossain myynnissä laite millä saa vhs:t dvd muotoon