Ostaako joku kirjoja?

• Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
Huutista en ole kokeillut, mutta kun vein ip-kirppikselle läjän kirjoja, niin ne oli menneet sieltä kahdessa päivässä kaikki. Tosin pyyntihinnat oli 0,50-1,50 euroa, mulla oli tarkoitus lähinnä saada kaappeihin ja hyllyihin tilaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Huutista en ole kokeillut, mutta kun vein ip-kirppikselle läjän kirjoja, niin ne oli menneet sieltä kahdessa päivässä kaikki. Tosin pyyntihinnat oli 0,50-1,50 euroa, mulla oli tarkoitus lähinnä saada kaappeihin ja hyllyihin tilaa.
joo samaa minä noihin laitoin että 1e..
pitää tota kokeilla jos menis siellä.noita kasa tuossa on ja haluan ne pelastaa noilta lapsilta.

Mä oon ostanut ja ostan sekä huutiksesta että kirpparilta. Huutiksesta mieluummin useamman kerralla, postikulujen vuoksi. Mut jos siellä on joku Must-kirja, niin voin sen yksinäänkin ostaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Mä oon ostanut ja ostan sekä huutiksesta että kirpparilta. Huutiksesta mieluummin useamman kerralla, postikulujen vuoksi. Mut jos siellä on joku Must-kirja, niin voin sen yksinäänkin ostaa.
taidankin ensin muuten kokeilla jos menis kasana kaikki.
Onneks tää palsta on:D
jaksanut ajatella tota asiaa noin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
joo samaa minä noihin laitoin että 1e..
pitää tota kokeilla jos menis siellä.noita kasa tuossa on ja haluan ne pelastaa noilta lapsilta.
Varmaan siinä on sekin, että kirjat painaa kuitenkin jonkin verran.
Jos ei ole mahdollisuutta noutaa, niin niille tulee postikuluineen sitten kuitenkin hintaa jos huutiksesta ostaa.

Mä en oikein jaksa sitä huutistouhua muutenkaan, mielestäni pääsin vähemmällä vaivalla kun kuskasin kaikki pienet lastenvaatteet, kirjat ja muut sinne kirpparille pariksi viikoksi. Vaikka se sitten vähän maksaakin se pöytä.

vieras
Alle 3 cm paksuja ja alle 500 g painavia, jotka menevät helposti-kuoressa voi yrittää kaupata yksitellen, mutta isompia ei postikulujen takia juuri yksitellen ostella, jos ei ole joku kaivattu kirja, mitä ei saa kuin käytettynä ja josta on valmis maksamaan melkein mitä vaan.

vieras
Kannatta katsella niin sulkeutuneista kuin käynnissä olevista, mistä kirjoista on ollut kovaa kilpahuudantaa. Jos niitä löytyy, niin kannattaa kokeilla huutonetissä kauppaamista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
huutiksessa ei mene, ellet ilmaiseksi anna.
itseasiassa mua ei haittaisi vaikka menis postimaksuilla.lukenut nuo kaikki ja nyt kun tuo apina keksinyt kirjahyllyn on osa pistettävä pois en jaksa enää varjella ettei revi niitä.

Yhteistyössä