Ostaa päräytin UUDEN auton

Ohoh.

Meneekö foordilla nykyisin niin huonosti, että mondeota saa heti toimitettuna?

Meillä täällä paikallinen (ja muutenkin tuttu) myy Fordia ja oltiin puhuttu jo aikaisemmin, että ko. auto tulee heille myyntiin ja menin sitten heti tänään koeajamaan, ennen kuin kukaan muu oli ehtinyt. Sen vuoksi saa noin nopeasti.
Eli se oli heille esittelyauto, jota ei oltu vielä ehditty esitellä juuri kellekään :D

Meillä täällä paikallinen (ja muutenkin tuttu) myy Fordia ja oltiin puhuttu jo aikaisemmin, että ko. auto tulee heille myyntiin ja menin sitten heti tänään koeajamaan, ennen kuin kukaan muu oli ehtinyt. Sen vuoksi saa noin nopeasti.
Eli se oli heille esittelyauto, jota ei oltu vielä ehditty esitellä juuri kellekään :D

Foordilla siis kauppias voi myydä maahatuojan omistama esittelyauton ennen kuin se on ollut esillä?

[QUOTE="juups";25715337]Foordilla siis kauppias voi myydä maahatuojan omistama esittelyauton ennen kuin se on ollut esillä?[/QUOTE]

Ei, kun se oli ihan sen autoliikkeen nimissä.
En tiedä, mihin käyttöön se on virallisesti sinne tuotu, mutta esittelyautoksi se sitä tituleerasi ja myi mulle. Sen enempää en tiedä.

Aijaijai, senkin kapitalistipossu. Vanhuksen eläkerahoilla ostit uuden auton :(

(vai miten se meni :D)

Jotain tähän suuntaanhan se oli. Täytyy ajella kylällä varovasti, ettei tule taas, tällä kertaa "vahingossa", joku perään :D.

Heti tuli kans mieleen että varo nyt sitä yhtä hullua kommunistia
Aika makee se uus Mondeo, onnea uudesta autosta. Ja se tärkein kysymys että MINKÄ VÄRINEN?

Varon! Kiitos! :) Ja väri on musta!

meillä on samanlainen mutta MY11

erittäin hyvä auto, kovalla pakkasella on herjannut engine failurea mutta muuten toiminut moitteetta ja erinomainen ajaa

Oli kyllä koeajoltaan erittäin hyvä ja pehmeä ajaa, eikä kuulunut samalla tavalla dieselin pörinä koppiin, kun tuossa nykyisessä vm. -02 Mondeossa.
Tosin hyvä auto sekin on ollut, uutena ostin ja nyt olen ajanut 580000 km ;)

Viimeksi muokattu:
Isälläni oli aina Ford ja äitini jatkaa sitä perinnettä. Aina pitää olla Ford.

Me ollaan miehen kanssa Volkswagen-ihmisiä :D

mutta kyllä kai se Fordkin uutena kelpaisi.

Isälläni oli aina Ford ja äitini jatkaa sitä perinnettä. Aina pitää olla Ford.

Me ollaan miehen kanssa Volkswagen-ihmisiä :D

mutta kyllä kai se Fordkin uutena kelpaisi.

Isälläkin on yleensä ollut Ford, mutta nyt osti Hondan. Äiti ajaa edelleen Fordilla.
Että kyllä sitä perinnettä on täälläkin. :D
Itse ajanut nyt 10v. Fordilla ja olen ollut tyytyväinen.
Sitä ennen ajoin Mitsubishillä, ei siinäkään mitään valittamista ollut.

Yhteistyössä