osamaksujuttuja, miten menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsi

Vieras
Meinasin tilata lapsille anttilasta puvut ja vaatteita,joiden hinnaks tulis n.250e. Maksanko mä siis ton koko summan osina, vai ne halvat kokonaan ja kalliit osissa? en oo ennen mitään osamaksulla tilannu..

Ja kuka tietää että millon siitä sitten maksetaan eka erä? Ja saako summaa päättää ite?

Kiitos jos joku viitsii valaista tyhmää =)

Paketin mukana tulee lasku, jossa on vaihtoehtona maksaa koko summa tai tietty osa niistä (on eritelty siihen). Jos maksat osan, ne lähettää jonkin ajan kuluttua loput osamaksulaput, joissa eräpäivä joka kuukaudelle. Siis maksamatta oleva summa on jaettu tasaeriin. Tietysti voit maksaa ne loputkin vaikka kerralla pois tai muutamaa kerralla, miten haluat. Olikohan tarpeeksi sekava selitys ;)

Mä yleensä tilaan aina niin että osamaksutuotteet on samassa eli en ole tilannut niin vielä että olisi ollut molempia, siis noita kertamaksu- ja osamaksutuotteita samassa paketissa. Ja nytkin mulla on kahdesta maksut, tosin ne on hyvin pienet, alle 15 e/kk. Mikrosta on vielä yksi maksu niin sekin on sitten maksettu ja pääsen keskittymään noihin muihin eli mun ulkoilupukuun ja neidin reppuun.

Yhteistyössä