Osaisko joku neuvoa mistä löydän patjan kehtoon??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta poksahtava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole näillä seuduin Etolaa. Eikä ole enää äitiyspakkauksen patjakaan tallella, kun en ottanut äitiyspakkausta tälle pahnan pohjimmaiselle...

Löytyisköhän meiltä vanhoja petareita, pitääpä mennä varastoon penkomaan!

Oon niin viimesimmilläni ettei millään jaksais lähtä kiertelemään kangaskauppojakaan, plääh
 

Yhteistyössä