Osaisiko joku suositella mulle hajuvettä?

20.12.2011
111
0
16
En ole koskaan ollut mikään tuoksujen suurkuluttaja, mutta nyt olen saanut päähäni että olisi kiva löytää joku ihana hajuvesi. Taitaa olla ihan toiveajattelua, että vastaan tulisi joku joka täydellisesti vastaisi sitä mitä haen, koska unelmissa olisi parfyymi joka tuoksuu samalta kuin loppukesän pimeät illat... :D Kun aurinko on paahtanut koko päivän maata, kallioita, kasveja, talojen seiniä, ja vihdoin tulee viileää. Avaa oven ja menee portaille istumaan. Makea, kypsä, raikas tuoksu. Apilaa, hiirenvirnoja, karviaismarjoja, koivua.... Tai jotain.

Oudon kaihoisa fiilis jotenkin, kaipaan varmaan kesää. :)

Minkälaisia mielikuvia teidän suosikkihajuvedet saa aikaan?

versace-bright-crystal-90ml-dama.jpg

Makuasioita mut minusta tuo on ihana. Nuuskuttele kun lähdet kaupoille.

Olen aika paljon haistellut tuoksuja, jonkin verran myös hankkinut niitä. Ja yksi on noussut ylitse muiden: Champs Elysees. Guerlainin tuoksu.

Aina kun tuon tuoksun tuulahduksen tunnen nenässäni, ajattelen, että siinä on täydellinen tuoksu.

http://4.bp.blogspot.com/_IvlY9xZsQZ0/SwQ0Lgi_neI/AAAAAAAAAGA/mEd3HOrp6Gs/s400/marc_jacobs_daisy.jpg

Tässä Marc Jacobsin, Daisy. Ei niin voimakas, ja luonnollisen tuoksuinen! Suosittelen. Nuuskuttele tääki! :)

jokaisen iholla tuoksut tuoksuvat erilaiselle,kerran kaverini osti aivan ihanan tuoksuista hajuvettä yves rocherilta ja tilasinkin sitten samaa....mun iholla se tuoksui ihan kissan kuselta.Kannattaa aina kokeilla omalle iholle ja testata miltä se tuoksuu..

Nämä ovat mun ihanuudet,aika voimakas Guerlainin Mitsouko,joka on mielestäni tuoksultaan kuin sulaa kultaa!Toinen suosikkini on keveämpi Chanelin Cristalle,joka tuoksuu raikkaan kesäiseltä mereltä:)

Yhteistyössä